Hij is nu ook nog steeds in de remake omdat er geen haast meer bij is.
Jippie heeft gelijk. Soundmodules (yamaha motif rack es, Roland) Verder Cubas SX 3.1 en vele Virtuele instrumenten. (personal orchestra enz enz.)
Ik ga wederom niet wedijveren met Theo als het gaat om echte instrumenten of Virtuele, daar trap ik niet meer in
Ik loop nu inmiddels ook alweer een jaartje mee in de dressuurwereld en de muziek en ik begin rustig aan mijn weg te vinden. Natuurlijk blijven er mensen die het anders doen en dat is prima. Mijn doelstelling is dat er geen kür onze studio verlaat voordat iemand 100% tevreden is met het resultaat.
Ik heb geen haast, hoef niet gelijk iedereen als opdrachtgever te hebben, alles op zijn tijd.
Het budget van Cees en Victor zit inderdaad wat anders in elkaar maar deze mensen doen al wat langer mee dus wie ben ik dan........(nu dan!)
De meeste van hun küren worden inderdaad in een later stadium ingespeeld door live instrumenten, maar niet alles en dan ben je een knappe als je de kür er uit kunt halen welke geheel door de beroemde "computermuziek"is gemaakt.
Kijk het gaat er ook niet om hoe iedereen zijn küren maakt.
Ik kan en wil het nu eenmaal niet anders. Ik wil graag de vrijheid van zelf mijn eigen muziek inspelen, nummers combineren. Met mijn methode kan ik dingen maken die niet op cd te krijgen zijn, in iedergeval niet in die vorm.
Ik praat veel met ruiters en amazones en wat me de laatste tijd erg opvalt is dat men er van baald dat ze steeds dezelfde muziek weer terug horen in kuren van anderen. Ik zou daar ook de balen van hebben omdat je dan niet meer uniek bent.
Als ik 2 kuren moest maken met precies dezelfde muziek dan kan ik er voor zorgen dat het totaal anders klinkt.
Uiteindelijk wil iemand toch iets speciaals wat echt en alleen voor hem/haar is gemaakt en niet voor iedereen.
Ik ben blij dat vele mensen het leuk vonden wat we voor Jacobien hebben gemaakt en het vervolg zullen we uiteraard laten horen.
?