Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joki schreef:Even 1 klein vraagje na het z komt toch de zzlicht met kwartpirouetten?
Anoukie schreef:In de paardensport wel ja, ponysport niet. Daar is Z2 gewoon het hoogste wat je kunt rijden, tenzij je met je pony bij de paarden gaat starten.
Katja schreef:Anoukie schreef:In de paardensport wel ja, ponysport niet. Daar is Z2 gewoon het hoogste wat je kunt rijden, tenzij je met je pony bij de paarden gaat starten.
En dan is Z2 weer het hoogst haalbare omdat je met een pony niet bij de ZZGP mag starten.
MissSisa schreef:1.57 volgens mij.![]()
maar ik kan het fout hebben.
maar je leert wel slaan op die slechte maneges.. ( hier bedoel ik niet alle maneges mee maar een aantal) Urielle schreef:Oscarlover, schijnbaar kijk je nu nog een beetje tegen het Z op, gaat er vanzelf af tegen de tijd dat je dat niveau nadert... het Z stelt nl. niet zoveel voor en daarna is het nog een hele lange weg. Het Z is gewoon nog niet HET moment om pirouettes te gaan rijden omdat een Z-paard nog niet sterk genoeg is. Arbeidspirouettes kan soms wel, afhankelijk van het paard maar dat is nog wat anders dan DE pirouette.
Als iemand vraagt hoe een oefening gedaan moet worden die te belastend is voor het paard en dus schade toebrengt/ toe kan brengen willen de Bokkers graag het paard in bescherming nemen en de poster er vanaf houden. Dit is niet persoonlijk bedoeld en niet beledigend bedoeld. Hoe je de oefeningen rijdt leggen de Bokkers dan ook niet uit omdat je er altijd mensen tussen hebt zitten die toch thuis gaan prutsen met alle gevolgen vandien. Alleen maar goed bedoeld dus okay?
.