Voor de ZZ-licht moeten de overige winstpuntjes nog behaald worden, en moet het allemaal nog beter,dus dat duurt nog even...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Denk in ieder geval wel dat ik zwaar onder de indruk zou zijn als ik dit paardje in het echt zou zien lopen!
. We hebben ook besloten dat hij in principe niet meer weg hoeft.

maar ja die ken jij niet en dat had jij natuurlijk ook niet kunnen weten , wat er in mijn gedachten spelen... ik baal dat kennelijk mijn tekst zo is overgekomen --> sorry daarvoor
nu ik terug kijk op de foto's --> inderdaad super mooie rijbroek zeg!
mooi fijn ruitje.....ik heb ook eens een mooie gezien met geel en zwart.....maar weet niet waar je die kan kopen...
.
. Bij een training op dit niveau zijn volgens mij momentjes van lichte spanning op zoek naar aanspanning niet te vermijden.
Fitzroy schreef:Ik zei niet dat het een vreselijke foto was, maar ik vond het geen fijne foto. Klein verschil![]()
Ik vind nl. wel dat je hier in de mond van je paard hangt, zoals je met de binnenteugel terugwerkt.
Maar zoals ik al zei, de rest van de foto's zijn top, dus het is idd slecht een momentopname![]()
Veel succes in de ZZ-Licht!

) trisca schreef:Die wil ik wel eens lenen
Barbara_m schreef:Looks nice!
(Ik vind z'n naam nog steeds geweldig, net als mijn paard )

het was mijn schuld hoor, ik heb het te wazig verwoord...
hihi

Citaat:Enne, een bod op mijn rijbroek is toegestaan
Venetia schreef:Ok, commentaar is welkom!

Venetia schreef:Travers op de AC lijn gaat altijd goed,maar SB slingert steeds. Ik vind het moeilijk dan de juiste hoek te houden.
Maar goed, hoort er ook bij.
En jij?
En de maat van de rijbroek: 164 (jaja, kindermaat was goedkoop).
Met leren zitvlak.
dit had ik ook in mijn kür op muziek zitten... wat bij mij ook wel hielp is hem extra goed opsluiten tussen 2 teugels ( en benen natuurlijk) anders kreeg hij een beetje een "slinger effect"
haha
ach is goekoper en anders die damesmaten zijn bij de middel en het achterwerk te los he?
Fitzroy schreef:Ik dacht dat Venetia ook wat commentaar wilde.Venetia schreef:Ok, commentaar is welkom!
Maar ik geloof toch niet dat het zo op prijs wordt gesteld![]()
Weet meteen weer waarom ik nooit op HAW kom.
Of mensen worden compleet de grond in geboord of het moet een ja-en-amen verhaal worden.
Ik doe noch het een noch het ander. Heb commentaar op 1 foto en vind het er verder super uit zien.![]()
Fitzroy schreef:@Ursy: dan verschillen wij gewoon van mening. Kan gebeuren toch. Als je een loodlijntje probeert te leggen bij die foto zit ze echt heel veel achterover. Dat hij het binnenachterbeen gebruikt is geen wonder, want ze tikt hem net bij ondanks die blokkerende binnenhand.
Ik dacht dat Venetia ook wat commentaar wilde.Venetia schreef:Ok, commentaar is welkom!
Maar ik geloof toch niet dat het zo op prijs wordt gesteld![]()
Weet meteen weer waarom ik nooit op HAW kom.
Of mensen worden compleet de grond in geboord of het moet een ja-en-amen verhaal worden.
Ik doe noch het een noch het ander. Heb commentaar op 1 foto en vind het er verder super uit zien.![]()
Venetia, ik zal je PB nog even beantwoorden