Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Skaterke_89 schreef:Op die foto zie ik echt geen relaxt paard hoor
Hoofd omhoog en rug uitdrukken,sinds wanneer is dat ontspannen ?
Trouwens,de teugels hangen gewoon los.Nooit gehoord van contact ?
Bi0n_Tiffiej schreef:Sjonge moet dit nou ??? Dalijk gaat er weer een topic op slot door iedereen hier, die commetaar heb op haar foto's
Tsjah waarom zet ik dit hier. ik krijg tog wel als antwoord: Had ze maar geen foto's meoten plaatsen, en idd!
Maar jullie doen netalsof ze der paard vermoord man!!!
Als ik haan het rijden ben, dan ga ik met mn sporen in zn buik scghoppen en dan keihard aan de tegeuls trekken!!!! Maar dat kan best want hij heb stang en tiederman!! En als hij dan niet luister krijgt hij ook nog de zweep op zn kont!! Vindhij leuk joh![]()
Neej maar ff sirieus!! Dit wat ik net zei doet ze niet hoor![]()
Aub laten we nu haar topic niet verpesten????
..Ook bij die laatste foto van je buitenrit ziet het gespannen uit! Dat kan ook zijn omdat je hem een beetje vrij laat met die losse teugel en hij een beetje vrolijk wordt. Maar goed ik zou zegge oefen erop om je paard ontspannen te laten lopen. Ookal vind jij dat hij ontspannen is, ik dat echter niet vindt, het kan altijd nog beter!
Nou veel succes! Sunshine1 schreef:ja, ze hebben een hoge nekaanzet om dat ze voor de KAR moeten lopen, dat vinden sommige mensen SIERLIJK ja??? zo worden ze GEFOKT, begrijp je???????
adnil35 schreef:Ook al loopt hij met zijn hoofd omhoog op de buitenrit foto, hij gebruikt zijn achter hand nog wel goed. Hij treed mooi onder en dat kun je inderdaad van de laatste dressuurfotos niet zeggen. Als je deze 2 foto's vergelijkt zie ik toch wel duidelijk een wereld van verschil!
.
.