RAISA @ work....... 4e keer onder het zadel...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tonypony

Re: RAISA @ work....... 4e keer onder het zadel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:17

karoliena schreef:
Waarom zouden er dan geen kinderen op haar pony kunnen, daar ben ik dan toch wel heel erg benieuwd naar.

Wij worden toch ok wel eens van onze paarden gelanceerd. Of ben je vroeger nooit van een paard gevallen.

Ik ben ook wel eens gelanceerd is niets ergs aan.

o tuurlijkben ik wel eens gelanceerd heel hard zelfs
en dat kwam ook omdat ik bezig was met een shet die niet ingereden was
daarom vind ik het juist goed dat een ouder en ervaren iemand dat doet',
weet je hoe vervelend het is als je een kindje van 7 ziet vliegen tegen een bakrand aan.
dat doet zeer hoor.

ja maar een wat ervaren pony kijkt wel iets beter uit als zo'n jong ding
die weten niet eens wat ze met zich zelf moeten
laat staan met een kind die der evenwicht niet kan houden

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:17

BettyLove schreef:
luwaniej1 schreef:
en wat is dan zo zielig, dat die pony WEL 50 kilo moet shouwen (oja inclusief zadel 51) wat dag je dan van een pony voor de kar met 4 mensen erin vind je dat ook zielig?

als je zo gaat zeuren iz paardrijden helemaal zielig, want zon stuk ijzer in ze mond is ook niet fijn en een singel lijkt me ook nie prettig
kom op zeg..

Dat beest zak onderhand door zn poten zal me niks verbasen als die binnekort stokkreupel is...dat gebeurt namelijk wel vaker met zulke beesjes en dan groot iemand erop maar daar heb jij zo te zien weinig verstand van

vraag ik me toch af wat jij van shetlanders weet....
shetlanders werden vroeger ook in de mijnen gebruikt, omdat ze ideaal qua lengte waren en gruwelijk sterk....

en dan moesten ze echt wel wat meer kilo's meenemen als deze pony hoor

tonypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:18

dit word ook een beetje of topic volgens mij

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:18

Profiel van Bettylove

[quote]personal
Hallo ik ben Jessica ben 17 jaar zit in Deurne op school voor de rest heb ik al 2 jaar verkering met mijn lievie Peter, ik zit als sinds een baby op het paard omdat we thuis altijd paarden hadden.
horses
Mijn eerste pony was een schetlander toen kreeg ik een c-pony waarmee ik z2 dressuur ben geworden toen kwam er een D-pony bij waar ik ook z2 dressuur en z springen mee ben geworden en observatie wedstrijden mee heb gereden.
Op dit moment rij ik 3 paarden de ene rij ik in het zz-lciht nog 1 in de Z2 en een 4-jarige in de M.
Ook kom ik binnekort uit op wedstrijden met mijn nieuwe troef een 3-jarige Crack c. [/quote}

Meid, zo te lezen in je profiel heb je meer verstand van paarden dan ons allen op Bokt ooit hebben gehad. Ik wil nog even benadrukken dat shetlander zonder C d'r tussen moet.

Ontopic;
Het ziet er idd een beetje raar uit, maar je bent wel verstanidg dat je het zelf aanpakt dan idd kleine kinderen die onervaren zijn. Ergens in het topic was wel het idee genoemd om een ruiter er op te zetten die minder weegt en onder begeleiding van jou, dat vond ik op zich ook een goede oplossing. Verder is alles wat dat betreft genoemd.

Larissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:19

Citaat:
personal Profiel van Bettylove
Hallo ik ben Jessica ben 17 jaar zit in Deurne op school voor de rest heb ik al 2 jaar verkering met mijn lievie Peter, ik zit als sinds een baby op het paard omdat we thuis altijd paarden hadden.
horses
Mijn eerste pony was een schetlander toen kreeg ik een c-pony waarmee ik z2 dressuur ben geworden toen kwam er een D-pony bij waar ik ook z2 dressuur en z springen mee ben geworden en observatie wedstrijden mee heb gereden.
Op dit moment rij ik 3 paarden de ene rij ik in het zz-lciht nog 1 in de Z2 en een 4-jarige in de M.
Ook kom ik binnekort uit op wedstrijden met mijn nieuwe troef een 3-jarige Crack c.

Meid, zo te lezen in je profiel heb je meer verstand van paarden dan ons allen op Bokt ooit hebben gehad. Ik wil nog even benadrukken dat shetlander zonder C d'r tussen moet.

Ontopic;
Het ziet er idd een beetje raar uit, maar je bent wel verstanidg dat je het zelf aanpakt dan idd kleine kinderen die onervaren zijn. Ergens in het topic was wel het idee genoemd om een ruiter er op te zetten die minder weegt en onder begeleiding van jou, dat vond ik op zich ook een goede oplossing. Verder is alles wat dat betreft genoemd.

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:20

Bi0n_Tiffiej schreef:
Amnero schreef:

ik vind het toch wel lef hebben om deze foto's gewoon te plaatsen, aangezien je toch gruwelijk veel kritiek krijgt, ondanks dat je vraagt dit niet te doen.

Of je het er wel of niet bij zet, ze geven het :S

mja weinig aan te doen he

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 16:22

iedereen bedankt voor de reacties...

ik ben gevraagd om deze pony in te rijden....
aangezien ze niet alleen van mij is.

ik ben 1,69m
en de pony 1.03m

de pony vind het leuk, dat kun je aan alles merken.
voorlopig hinnikt ze nog als ik aan kom.

en het is geen kinder pony, ook al ziet ze er zo schattig uit.

ze is 17-04-2006 uitgerekent.

en tja te zwaar... wat is te zwaar...

een 4 jarige in de M rijden dat ik vind wat zieliger.... (degene met het grootste commetaar weet waar ik het over heb.)

enne dat ik voor schut rijd? maakt me niet uit. ik rijd door de wijk en mensen vinden het alleen maar leuk.
en voor de pony is het goed. ze komt zo in aanraking met andere mensen en met kinderen.

verder iedereen bedankt voor de reacties....

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:23

Afbeelding
wat vinden jullie hiervan?

CherrenJessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:23

pjotr schreef:

ik ben
gevraagd
om deze pony in te rijden....

ik ben 1,69m
en de pony 1.03m

een 4 jarige in de M rijden dat ik vind wat zieliger.... (degene met het grootste commetaar weet waar ik het over heb.)

enne dat ik voor schut rijd? maakt me niet uit. ik rijd door de wijk en mensen vinden het alleen maar leuk.
en voor de pony is het goed. ze komt zo in aanraking met andere mensen en met kinderen.

AMEN

tonypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:24

hahah
ook heel zielig hahahh
nee hoor vind het grappig

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:26

sorry hoor, maar ik vind het helemaaaaaaal niet raar....

ik ben immers nog groter voor mijn shet, die moet ik ook inrijden, kleine kinderen kunnen dit echt niet bij mijn shet, en mmijn shet is 95 cm, dus dit is in verhouding nog veel beter!

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:28

pjotr schreef:

ik ben gevraagd om deze pony in te rijden....

ik ben 1,69m
en de pony 1.03m

Hoezo een vind je dat zielig dat ik een 4-jarige in de M rijd? dat is een paard die kan wel wat meer hebben

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:29

hoezo vind je dat zielig een 4-jarige in de M dat is een paard die kan wel wat meer hebben!

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 16:30

BettyLove schreef:
hoezo vind je dat zielig een 4-jarige in de M dat is een paard die kan wel wat meer hebben!

jaja, met zn 2 jaar ingereden zeker?
je kan een 4 jarige helemaal niet M starten
je zit dus uit je nek te lu.llen.

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:30

of kon je gewoon niet tegen de waarheid en moest je even je frustratie kwijt?

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:31

Nou dan geloof je het toch lekker niet hij is gewoon als 3 jarige ingereden en om ik Nationaal Nivea rij mag ik al mijn paarden in de M beginnen dus banketstaaf AUB niet ergns over als je het niet weet en anders ga je toch even op de KNHS site kijken dan vind je het snel genoeg dat het wel mag

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:32

Blijkbaar heb je echt geen vetstand van paarden..

_Noah_

karoliena schreef:
Waarom zouden er dan geen kinderen op haar pony kunnen, daar ben ik dan toch wel heel erg benieuwd naar.

Wij worden toch ok wel eens van onze paarden gelanceerd. Of ben je vroeger nooit van een paard gevallen.

Ik ben ook wel eens gelanceerd is niets ergs aan.

Als ik dit dan lees word ik toch lichtelijk geiriteerd, want omdat wij ook weleens gelanceerd zijn dan moet een klein kind dit ook maar meemaken, want zeg nu eerlijk als ik deze reactie lees en nog meerdere reactie's het is een shetje hoor geen grote wilde hengst nu in de ogen van een kind kun je een shetje vergelijken met een grote wilde hengst!
Als ik een zoon of dochter had gehad amenooitniet dat die een shetlander mogen helpen inrijden, heb geen gatje in mijn hoofd, weetje hoe uitgekookt een shetje uit de hoek kan komen vergis je daar niet lelijk in, ik heb het ooit in het echt meegemaakt en dat noem je dan misschien een extreem geval;
ik kende mensen die dachten leuk shetje/kinderpony voor dochter, ze gingen erop rijden, touwtje eraan shetje helemaal geflipt kind lag dr af moeder kon dr niet naar toe had geflipte pony vast, dochter lag huilend tegen hek, touw breekt los en die pony vliegt als een blinde gek op het paard waar ik toevallig op reed in de bak af en trappen, bokken en stijgeren en vervolgens vliegt die door de bak heen recht op het kleine meisje af.
Het meisje is voor eeuwig genezen van dr kinderdroom, nou nou wat een goed idee een kindje op een pony zetten die niet te vertrouwen is!

Ik vind het heel goed dat ze het eerst zelf gaat proberen en misschien word het wel helemaal nooit een kinderpony!!!

Katja

pjotr schreef:
BettyLove schreef:

jaja, met zn 2 jaar ingereden zeker?
je kan een 4 jarige
helemaal niet M starten

je zit dus uit je nek te lu.llen.

Dat mag wel maar het is allemaal een beetje offtopic..

Willen jullie gewoon ontopic blijven en het liefst ook nog een beetje vriendelijk tegen elkaar.

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 16:33

jaja je rijd nationaal NIVEA.. hahahahahaha. ja nivea is goeie zeep.

natinaal NIVEAU dan weet je dat een paard niet altijd sterker is dat een shetlander.

en nee ik heb geen VETSTAND maar wel VERSTAND

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:33

pfff is het weer zo ver!!!
als 4 jarige in het M rijden vind ik knap. de hengst waar ik mee bezig ben kan nog niet op zijn eigen benen lopen.

verder te groot oke maar te zwaar echt niet en je doet het voor een goed doel. en als die shetjes spelen in de wei hebben ze ook wel een groot paard of een klein paard op hun rug.

en iederpaard is verschillend bij de eene kan je er inderdaad een kindje op de rug zetten en iemand er naast maar bij de andere niet. het blijven levende wezens. en de een iets feller als de ander.

maar goed penny meisjes blijven bestaan. en er zijn ook mensen die in een droomwereld leven. ach de meeste bokkers weten wel beter.
groetjes en nog veel plezier met die leuke pony

BettyLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:34

Tuurlijk lijkt wel of je een beetje jaloers ben maar goed het intreseert me dus geen meter of je mij geloof of niet je ouwehoert toch als een

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:36

Nogmaal ontopic blijven graag anders moet dit topic op slot.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:36

ik heb meer problemen met een 4jarige op M niveau dan met een shet die een tijdje door een meiske wordt ingereden zodat hij daarna voor kinderpony kan spelen.... Bettylove klinkt als een ont-zet-ten-de kenner dus trek je daar in godsnaam niets van aan, jij weet dat je goed bent voor de pony en ze het aankan, dus laat je niet gek maken door een grietje van deurne dat denkt dat ze alles weet. Ja een andere oplossing had gekunt, maar dit is verder prima. Al dat gezeik weer hier... Trek je dr niks bij aan, je bent niet te zwaar, al die penny's die weer lopen te meuken dat het sielugh is hebben kennelijk nog nooit met een een eigenzinnig stuk shetlandpony gewerkt. Ze zijn lang niet allemaal geschikt als kinderpony en liever dat hij vanaf het begin geen kans krijgt om ruitertjes te slim af te zijn, zodat hij straks gewoon braaf is. Het ziet er prettig uit, dus goed hoor meis!
Laatst bijgewerkt door kjoetie op 26-08-05 16:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 16:37

graag alleen nog reacties waar ik wat aan heb....
@ kjoetie thnx