Sannah schreef:Wil je wel even alle namen en afstammingen erbij zetten Jos![]()
![]()
Mooie foto's hoor, leuk dat er ook eens een schimmel tussen zit!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannah schreef:Wil je wel even alle namen en afstammingen erbij zetten Jos![]()
![]()
Mooie foto's hoor, leuk dat er ook eens een schimmel tussen zit!
St3phani3 schreef:Mooie foto's mensen!!! Echt knap dat jullie zo goed dat kunnen , paarden fotograferen! Ik vond trouwens dat die torrero wel goed werd voorgesteld, mooi ontspannen, precies zoals ze dat bij jonge paarden willen zien(maargoed , wie ben ik;-) .
Heeft er toevallig iemand foto's gemaakt van Toricelli(v Florestan). Werd 9e in de finale, liep onder Lotje schoots.
Bedankt alvast als iemand er 1 heeft, zou ik echt tof vinden, zijn mama is namelijk mijn paard =D
Doegx xxx
St3phani3 schreef:
Heeft er toevallig iemand foto's gemaakt van Toricelli(v Florestan). Werd 9e in de finale, liep onder Lotje schoots.
Bedankt alvast als iemand er 1 heeft, zou ik echt tof vinden, zijn mama is namelijk mijn paard
sjaantje schreef:Gave foto's hoor! Zitten erg goeie tussen
Heeft een van jullie misschien ook een foto gemaakt van Up Seven (6e bij de 4-jarigen en beste merrie in de halve finale)?
Sannah schreef:sjaantje schreef:Gave foto's hoor! Zitten erg goeie tussen
Heeft een van jullie misschien ook een foto gemaakt van Up Seven (6e bij de 4-jarigen en beste merrie in de halve finale)?
Up Seven
obelix schreef:Antoinette ik vind jou foto's toch eigenlijk wel het beste in licht verhouding eigenlijk.. De andere vind ik of te donker of te licht.. Maar leuk dat jullie er zo geweest zijn met zn 3en