Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dems75 schreef:brrrrr
fransheijs schreef:dems75 schreef:brrrrr
Is best koud inderdaad!![]()
![]()
But get your point!
*ps haaikriek is afgemaakt! Was een goeie jacht!

elmiran schreef:Ik rijd haar zelf in t begin met een lang teugeltje, daarna pak ik haar gewoon steeds meer op en rijd d'r dan diep en rond zodat die onderhals spier zich beter ontwikkeld en daarna rijd ik haar pas nagevelijk.
. Verder stoor ik t paard niet, heb er erg aan moeten wennen maar houd m'n handen en hakken netjes stil daaraan ligt het dus niet.
tenminste ik kan er de lol wel van inzien! Ik zou je ook kritiek kunnen geven, maar ik vind het wel dapper! Eens moet je beginnen, en als je de grondbeginselen hebt gehad dan moet je een paard toch kunnen aanrijden! Hij hoeft niet meteen Z te lopen
leuk paardje;) 

panache schreef:als dat koppie steeds omhoog gaat kan je een tideman of martingaal gebruiken, dat meisje die er op rijd gaat met haar bovenlichaam naar beneden hangenleuk paardje;)
Nog beter dan de sporen....... 
nu pas een fotootje van ons buiten, rijfoto's zou me pa nog gaan maken heeft ie nog steeds niet gedaan. Zoek voor woensdag(lesdag) wel even een fotograaf. 
Gucci_Zillah schreef:Hier zijn helaas (nog) geen foto;s van omdat ze niet van zichzelf foto's kan maken en ik altijd op Miran zit en dus ook geen foto's ga maken!

elmiran schreef:Voor m'n gevoel doe ik volgens bokt ook niks goed....maarja foto's zijn maar moment opnames, ik ken het paard en weet hoe ze is. Als het lukt wil ik haar wel mee nemen naar m'n stageplek...ga stage lopen bij de stal waar ze afgericht is.
dan plaats ik ook nog wel 2 oude foto's dan kunnen jullie goed de verschillen zien.
vind jullie een leuke combi hoor Zillie. Sinds ik met Miran samen heb gereden in de bak lijkt het net als of ze t van Miran overgenomen heeft, ze doet gewoon precies t zelfde als Miran vroeger altijd deed. Nu geef ik Miran wel de schuld is wel lekker makkelijk maar viel me gewoon op dat ze precies t zelfde doet onder t zadel. 
alleen idd die galop en die rare sprongen die ze dan gaat maken, dat doet Umi nu ook. Gelukkig heb ik van Nely geleerd hoe ik Miran nu Goed moet aanpakken zonder dat ze verder in opstand komt. Springen gaat ook heel goed
zag je hoe mooi ze op die hindernis afkwam? Ze is echt gek op springen he
dan is het echt een blije pony 
elmiran schreef:Er is een ding dat ik nooit zou doen....opgeven
zet zo trouwens nog wel een foto erbij van toen het heel iets beter ging, gespannen was ze toen nog wel een beetje maar was er wel bijna uit.
zit veel te kort...trek haar hier niet in de krul...zie losse teugel.
in die tijd had ze nog een behoorlijk gras buik...is nu gelukkig al minder.
haha zie je wel aan Misty..die springt ook liever maarja dressuur hoort er gewoon bij
fransheijs schreef:elmiran schreef:Er is een ding dat ik nooit zou doen....opgeven
Dat is al iets wat vele missen! doorzettingvermogen, en het vermogen om pijn te lijden! haha
zou vanavond wel even rodeo worden misschien wil gucci_zillah wel wat foto's maken??? of heb je geen tijd? amondi schreef:Want als je pony exact hetzelfde deed en nu aan Umi hetzelfde zou leren, moeten toch al je alarmbellen gaan rinkelen!!!
Misschien komt dat gedrag wel bij jou rijwijze vandaan