Nou cloverdale dan heb jij dus niet de topics gezien die ik gezien heb van shetlanders ..
En ja ik heb nog nooit bij jouwn topics negatief commentaar gezien dus ja het kan blijkbaar ook zonder ...
Maar bij de andere shetlandertopics (die ik gezien heb) Die zijn gewoon afgekat ..
en nee het is niet echt om de rijstijl maar gewoon op de manier waarop meiske16 commentaar geeft en ik was het gewoon even zat!
Met jou opmerking van:
als je netjes rijd en nette fotos hebt krijg je niet alleen maar comentaar met shetlanders..
Dat kan best maar ik werdt ook "afgezeken" toen ik foto's plaatste van Moglie en mij @ work met je bent te groot het ziet er niet uit
en onderandere een opmerking van meiske16 die was zeer negatief (ik zeg verder niet wat der in stond dat is een beetje kinderachtig..
En als ik eerlijk mag zijn vindt ik me niet te groot voor Moglie (hij is verkocht dus je kan verder ook geen andere topics van hem verwachten)
vond je dan zelf dat je moglie redenlijk behandelde? sorry maar je douwde een stang in zn mond om dat JIJ een gebroken sleutelbeen had.. en ja nu dit is wel oftopic maar zo waren er wel meer dingen.. waarvan ik dacht als je je verstand had gebruikt had je niet al dat comentaar gehad.. en dat is met meerdere hierzo.. het zijn namenlijk wel altijd de meisjes rond de 13 jaar die al dat comentaar krijgen.. zie jij in de topics van ukkiepuk commentaar? nou dacht het niet.. zie je in de topics van Dennis comentaar? vrijwel niet! en zo zijn er nog wel wat.. en weetje hoe dat komt? ze behandelen hun ponys eerlijk, doe je dat niet of zijn de fotos er onvriendelijk uit krijg je comentaar.. denk je nou echt dat ik dat nooit gehad heb? in nm eerste Flame topics heb ik oneindig comentaar gehad dat flame te diep liep en dat ik in zn bek zou roppen etc. achteraf denk ik: tsja ik ging niet altijd eerlijk met haar om maar ik heb ervan GELEERD ik heb het comentaar gebruikt om beter te gaan rijden en dat is me gelukt.. tuurlijk heb ik ook wel eens terug gebeten omdat ik me aangevallen voelde.. maar uiteindelijk is die plaat wel voor mn kop weggekomen!
EN DAT
moet nog bij veel mensen op bokt gebeuren!en:
het probleem is namenlijk dat er veel zijn met shetlanders die geen benul hebben hoe ze met een pony 'normaal' om moeten gaan
ze stinkmodder dan maar wat aan en vinden het dan gek dat ze commentaar krijgen.. shetlanders zijn echt geen hobbelpaarden hoor!
ik heb hiervan genoeg voorbeelden op bokt gezien
Shetlanders zijn kleine pony's en ideaal om gewoon als "leerpony" te gebruiken .. Dat Flame mooi kan lopen ect. Dat wil nog niks over andere shetlanders zeggen.. Ze zijn klein vrijwel altijd braaf ect.
dat is echt onzin ik vind shetlanders echt niet geschikt als leerponys.. iig niet het ras.. tuurlijk zitten er brave bij maar ik ken meer shets die er niet geschikt voor zijn dan wel! bovendien kan iedere shet mooi lopen! oefening baart kunst! alleen de ene heeft meer training nodig dan de ander!En ik ben het natuurlijk ook wel met je eens dat heel veel shetlanders wel verkeerd gebruikt worden. En wel slecht mee om wordt gegaan.. Maar daar kan je niet altijd wat aan doen!
nee maar je kunt wel vertellen wat er fout is, misschien gaan ze het ooit inzien..