Donna @ work met lisa en mij :D

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Donna @ work met lisa en mij :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:41

Cayenne schreef:
[naam] schreef:
mijn god meid, stop met rijden! dit is duidelijk niet jou ding!

dit vind ik wel een beetje te hard overkomen

Dat het er niet ontspannen uitziet en er nog veel aan gesleutelt worden dat ziet iedere leek ook nog wel, maar om nou te zeggen dat die pony zwaar mishandeld word en ze geen pony waard is, kom op zeg, we zijn allemaal wel eens niet echt superlekker bezig geweest. Daarnaast vind ik dat ze op zich best open staat voor het normale commentaar. Ik denk dat ze er met veel les en begeleiding best wel komt

Voor de rest leuke pony

ze is jong en natuurlijk als je zonder begleiding een paard rijd zal dat nooit altijd even goed gaan omdat je niet gecorrigeerd wordt tijdens het rijden op de pony.maar dit meisje wilt duidelijk niet geholpen worden en accepteerd goed bedoelt commentaar niet. en sorry maar dan denk ik ga liever punneken dan paardrijden.
daar ken je mee knoeien. niet met een paard.

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:50

idd cayenne

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:52

en trouwens ik rijdt nu l2 met mijn pony en heb nog nooit gehoord dat ik zaagde ofzo en dat is ook niet zo en ik vind het nogal zielig om over mishandeling te praten ()jullie doen alsof dat paard meteen in een glazen huisje moet worden geplaatst mis moet je niet zo watterig doen dat je een paard niet aan de teugel moet trekken ok. maar als julie haar hadden zien lopen hadden jullie echt wel gezien dat er ook stukjes bij zaten waar ze heel ontspannen liep. en een beetje commentaar is heus niet erg maar jullie kraken gewoon hardstikke af.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 15:55

en even erbij ik heb nog een paar foto's van donna staan bijna dezelfde en daar staat dat ie leuk loop enzo.

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:00

_Lady_lover_ schreef:
jullie snappen het gewoon allemaal niet ik heb net alles uitgelegt maar ja als jullie het allemaal denken te weten jullie weten niks van mij en donna!! jullie weten niet hoe ik leef dat jullie allemaal een luizenleventje hebben met een papa en mama die alles voor je doen hoeven jullie niet te denken dat ik dat ook heb ik heb een moeder en 2 broertjes ik loop 2 krantenwijken vrijdag EN woensdag zodat ik mij pony kan onderhouden en als jullie allemaal blijven afkraken word het er niet beter op hoor!!

Het gaat ook niet om de manier waarop je de pony onderhoudt, of dat je een krantenwijk loopt! Al loop je er 20 op een dag, dan moet je je pony nog wel vriendelijk rijden. Ik neem aan dat er nog veel meer mensen op bokt zijn die niet zo'n fijn leven hebben. En mijn ouders (oh nee moeder, want mn ouders zijn gescheiden, zielig he) gaan ook niet mee op concours ofzo hoor, er zijn maar weinig mensen die zelf een paard hebben enzovoort. De meesten rijden ook gewoon op een paard van iemand anders. Ik ook!

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:04

KiWiKo schreef:
Ik vind het nog wel meevallen, het beest heeft een enorme onderhals, ga er maar eens aanstaan om dat rond te rijden.
Dat het wat meer op onstspanning kan ben ik het helemaal mee eens, en dat het er geforceerd uitziet ook, maar bedenk je wel dat dit ook heel veel te maken kan hebben met de gigaonderhals die dit dier heeft.

Uiteraard kan goede les hier een welkome afwisseling zijn

Ja, dit beest heeft een mega-onderhals. En daar komt ze niet zomaar aan, daar is ze niet mee geboren, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Ik hoop echt dat de TS deze kritiek toch opneemt en er wat mee doet, want zoals het nu gaat is het voor de ze pony niet leuk meer. Ik snap heus wel dat ze dit niet doet om die pony expres pijn te doen, maar ze heeft gewoon de kennis niet. DAAROM moet ze les gaan nemen van een goede instructrice/instructeur. We hebben allemaal een ponytijd gehad waarin we dachten dat we alles wisten. Hopelijk is die tijd voor de TS nu voorbij en ziet ze in dat ze niet alles weet en hulp nodig heeft. Alle ruiters, zelfs topruiters worden begeleidt, dus waarom de TS niet??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:07

i agree with karriebarrie!

Karriebarrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:08

panache schreef:
leuk beestje maar als zij echt hoog met dat hoofd omhoog gaat kan je Maybe een martingaal of een tideman gebruiken??

Ja, goed idee! Een fout van de ruiter corrigeren met een hulpteugel die ze dan vast ook niet goed gebruikt. Die pony kan heus wel op een vriendelijke manier naar beneden gereden worden, die pony doet niks verkeerd. Dus please geen hulpteugels!!

mijn_sgattuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 16:18

hij heeft inderdaad een dikke onderhals!!!!!!