Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

!) Het kan ook zo zijn dat het achterbeen wel sterk genoeg maar dat je hem teveel op de voorhand houdt met je handen! Ik vind de stang nou niet bepaald scherp erin liggen, maar heb geen zicht op het kettingkje! Ik denk alleen dat ie dit veel beter kan en dat ie ook mooier voorbeenactie kan vertonen!
) om die handen laag te zetten om het paard laag te laten lopen! Het is niet zo, dat wanneer een paard met zijn hoofd laag loopt dat ie dan goed door zijn rug is, het is juist zo dat een paard tijdens het rijden zijn hoofd laag laat hij goed door de rug is! Hier ook eerst de achterhand en dan de voorhand! Want doordat je zo bezig bent met de voorhand laat hij de achterhand weer hangen! Hij treedt wel goed onder, maar vind hem weer te vlak en volgens mij moet ie het wel goed kunnen!

fransheijs schreef:Typ ff stukje, zijn er meteen weer 10 berichten geplaatst! haha
zoooo en jij wordt mijn nieuwe instructeur
Boeli_Wendy schreef:nou ik kijk op je profiel enee!! als die setjes enz!! woooow!
hihi Anouk is DE setjesbabe van bokt
Gulpje schreef:FransHeijs: ze rijdt niet met stang

fransheijs schreef:Gulpje schreef:FransHeijs: ze rijdt niet met stang
Kijk foto's als vergelijkingsmateriaal foto 3! Wat is dat dan?? een uitsteeksel van het gewone bit!
Laat het iig even weten!
Betreffende foto:

knightloekie schreef:heee fransheijs je moet/ mag mijn nieuwe instructeur worden![]()
fransheijs schreef:knightloekie schreef:heee fransheijs je moet/ mag mijn nieuwe instructeur worden![]()
is een beetje ver!
maar met ut ootootje ben je der zo !!

) Je onderbouwd ze goed, (soms een beetje lang maar alla
) daar zeg ik niks van.Dimple schreef:Wat ik me nu afvraag als ik dit lees...........denken mensen nu echt dat wanneer je foto's plaatst en mensen reageren met goed bedoelde tips en truuks om je paard beter voor elkaar te krijgen en beter op je gat te zitten daar altijd wat mee wordt gedaan?
Dimple schreef:Acht je jezelf dan niet heel erg hoog? Zo van 'ik reageer en zeg hoe het wel moet dus de TS zal wel direct naar stal hollen en uitvoeren wat ik net verteld heb?'
Dimple schreef:Is dat niet een beetje naief? Sommige dingen zijn goed onderbouwd (FransH wil niet dat er alleen met domme literaire zinnen wordt gegooid, maar als ik jou antwoorden zo lees dan heb je zelf ook wel wat boekjes gelezen? Is dat niet waar we allemaal een beetje beginnen? LET OP: dit is geen aanval hoor! ) Je onderbouwd ze goed, (soms een beetje lang maar alla ) daar zeg ik niks van.
. Ik lees zelf geen boeken met betrekking tot rijtechnische onderdelen in de dressuur! Ik ben altijd van mening geweest dat je dat zelf moet ervaren! Alles wat ik als commentaar heb gegeven is vanuit die visie ook commentaar op mezelf. Ik reflecteer foto's op mezelf! Wat doe ik verkeerd als het paard zo loopt, wat zou ik beter willen zien, waaraan ligt het dat ik zo krom zit, waarom zou ik het willen verbeteren. Dit doe ik zo, omdat ik mezelf herken in die foto's! Ik zie mezelf nu ook nog bepaalde zaken fout doen (in de zin dat IK er niet tevreden mee ben), maar ik zie ook zaken (in zijn algemeenheid) waar ik vroeger ook tegenaan liep en die ik op mijn manier, in alle tevredenheid heb opgelost! Ik reflecteer op mezelf omdat ik denk dat ik er ervaring mee heb! Iedereen kan en mag dit bestrijden, dat is ook ieders goed recht, en daarmee doe ik danweer wat ik zelf wil (oftewel het gewoon links laten liggen) .......... no hard feeling at all!Dimple schreef:Maar goed, iedereen mag zijn mening geven, ik vind alleen niet dat mensen moeten verwachten dat daar alla minute iets mee wordt gedaan. En dat bemerk ik toch her en der een beetje (en niet alleen in dit topic trouwens hoor!) Correct me if I'm wrong
)
! Ik vind het een heel leuk en vooral stoer paard! Volgens mij kun je er goed mee vooruit!