m'n complimenten 
tycho is echt wel een lekkerding

op welk niveau zitten jullie nu al weer?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
m'n complimenten 

iig moeilijk om zo'n joekel bij elkaar te rijden. Volgens mij weet hij soms zelf niet eens wat hij met z'n benen en lichaam moet doen! Zo groot. Komt vast wel goed.
) Miss_Blimm schreef:Jah wat een reus... zou me megaklein voelen op zo'n joekel. Leuk dier, vind hem echt een vriendelijke uitstraling hebben. Af en toe ziet hij er nog wat sterk uit, of het komt omdat jij soms een sterk binnenhandje hebtiig moeilijk om zo'n joekel bij elkaar te rijden. Volgens mij weet hij soms zelf niet eens wat hij met z'n benen en lichaam moet doen! Zo groot. Komt vast wel goed.

Maar ik ben wel blij dat alleen ik klein meisje er ooit op gezeten heeft en geen lompe man ofzo want nou is hij gewoon super scherp aan de hulpen en dat is wel zo comfortabel met dat formaat. T komt vast nog wel ooit goed met ons ja 
Lenn schreef:Miss_Blimm schreef:Jah wat een reus... zou me megaklein voelen op zo'n joekel. Leuk dier, vind hem echt een vriendelijke uitstraling hebben. Af en toe ziet hij er nog wat sterk uit, of het komt omdat jij soms een sterk binnenhandje hebtiig moeilijk om zo'n joekel bij elkaar te rijden. Volgens mij weet hij soms zelf niet eens wat hij met z'n benen en lichaam moet doen! Zo groot. Komt vast wel goed.
hij
is ook echt heel lief
Maar hijs niet sterk hoor, ik moet mn binnenhand gewoon losser laten, zeker in de galop zag ikMaar ik ben wel blij dat alleen ik klein meisje er ooit op gezeten heeft en geen lompe man ofzo want nou is hij gewoon super scherp aan de hulpen en dat is wel zo comfortabel met dat formaat. T komt vast nog wel ooit goed met ons ja
iig bedankt voorde complimenten weer
Naar mijn idee zit je iets teveel naar voren of ligt dat aan mij ??
NehnaDagmar schreef:Dit is een heel oud topic, ik heb even getemd