Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

veel succes ermee. Zep schreef:Ik dacht toen ik de foto's zag: eindelijk iemand die wel gewoon durft te rijden aan een 4 jarige. Ik heb er al genoeg compleet op de kop voorbij zien komen en daar worden ze ook niet beter van hoor
Maar hij heeft nog wel wat spatjes geloof ikveel succes ermee.
Zep schreef:Ik dacht toen ik de foto's zag: eindelijk iemand die wel gewoon durft te rijden aan een 4 jarige. Ik heb er al genoeg compleet op de kop voorbij zien komen en daar worden ze ook niet beter van hoor
Maar hij heeft nog wel wat spatjes geloof ikveel succes ermee.
). En als ie dan vervelend is, dan zal ie dat weten ook! Dan moet ie gewoon hard werken. En een jong beest moet je ook laag naar beneden rijden in het begin, dat moet je bij ieder paard of ie nou 4 of 14 is! Maar ik denk dat het bekrompen denken is, als je van mening bent dat je een jong paard niet aan het werk mag zetten! Hij is vier ja dat klopt. Maar dan nog zet ik hem een paar keer in de week 10 a 15 minuten keihard aan het werk! Hij moet ook sterker worden en maar meteen weten wat er van hem gevraagd wordt! Ik denk zelfs dat het niet eerlijk is tegenover een paard om eerst maar een jaar rustig en los naar beneden te rijden (omdat ie nog zo jong is) om vervolgens van hem te gaan eisen dat ie moet gaan werken!
Anoukie schreef:Frans, wat een super knol![]()
.
Nu wil ik uiteraard ook graag foto's zien van je andere, verder afgerichte crack. Kun je meteen laten zien wat echt opgericht rijden is en hoe je de ontspanning afwisselt met inspanning
. Want met zo'n brok dynamiet onder je als dit paard zo te zien is, kun je nu eenmaal niet altijd fijn op lengte rijden is mijn ervaring
.
nu moet die zwarte extra hard werken de aankomende 3 weken
(nee hoor ben maar niet bang
!) Anoukie schreef:Frans, hoe groot is hij eigenlijk?
kimmie1 schreef:Zal nu wel half bokt over me heen gaan krijgen maar zou zelf graag wat meer lengte zien. Vind het paard erg opgericht en bij elkaar/verzameld gereden worden.
loveblacky schreef:moooooooiiii paard!!!!
lijkt me echt stoer om daarop te rijden!!
ik ga toch even iets van commentaar geven over het niet dragen van een cap.
ik begrijp dat het fijner rijd.
toch vind ik dat jij, en andere bekende/ goede ruiters, een voorbeeld functie hebben tegenover de 'fans'.
zoals je kan lezen wordt er nu al geroepen van oo, ja ik rijd ook liever zonder haha enzo.
wat dat betreft zou het een idee kunnen zijn om (op foto's) wél een cap te dragen.
(en je zal er toch vast wel 1tje hebben voor op concour?)
verder: geen commentaar, geweldig mooi!
anja15 schreef:zo je hebt je fanclub alweer bij elkaar merk ik..![]()
Leuk paardje, iemand zei hier dat het diegene niet wat leek op zo'n drukte maker te rijden?? Dat is juist het leukste vind ik..Die paardjes die je zowat vooruit moet drukken zijn nou ook niet echt 'je van het'
milo schreef:wat een beauty, imposant hoor, met dat voorbeengebruik!!! heel mooi!!!
cap is eigen keus, wat lelijk van de mensen die alleen daarover vallen.
komt een beetje jaloers over op mij.
ik vind het heel stoer dat hij dat paard zo mooi heeft lopen.
zo.
fjordowner18 schreef:loveblacky schreef:moooooooiiii paard!!!!
lijkt me echt stoer om daarop te rijden!!
ik ga toch even iets van commentaar geven over het niet dragen van een cap.
ik begrijp dat het fijner rijd.
toch vind ik dat jij, en andere bekende/ goede ruiters, een voorbeeld functie hebben tegenover de 'fans'.
zoals je kan lezen wordt er nu al geroepen van oo, ja ik rijd ook liever zonder haha enzo.
wat dat betreft zou het een idee kunnen zijn om (op foto's) wél een cap te dragen.
(en je zal er toch vast wel 1tje hebben voor op concour?)
verder: geen commentaar, geweldig mooi!
ieder moet voor zichzelf weten of ze een cap dragen, ook op foto's, kan wel zijn dat als ze fan zijn dat ze dan ook zonder cap gaan rijden, maar dan zijn ze zelf gewoon dom bezig als ze dat daarvoor niet ook ald deden, ik bedoel als je fan in de sloot springt, spring jij er dan ook in omdat hij/zei dat doet? }>
fransheijs schreef:Toch leuk dat ik bijval krijg!
loveblacky schreef:ik niet.
ik geef alleen een onderbouwde mening
Venetia schreef:
Dat heb je toch helemaal niet nodig
ben niet anders gewend joh
*kuch* whahaha
?