LICOR weer maar eens @ les in een nieuw setje!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eilatan

Re: LICOR weer maar eens @ les in een nieuw setje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:24

Idra schreef:

Ja, hij is echt heerlijk Mijn instructeur zegt over hem dat hij erg intelligent is, en dat maakt het makkelijk om mee te werken Als er dingen zijn die niet lukken, is het meestal omdat ik het niet goed doe en niet omdat hij het niet snapt Ook als hengst zijnde is hij gewoon ontzettend braaf.

ja dat is inderdaad erg prettig, om een paard onder je kont te hebben die inteligent is. Mijn pony is ook (veelste) slim, die denkt echt met je mee en dat maakt het veel leuker

Maar op jouw paard blijf ik jarloers haha

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:24

Idra schreef:
[Maar wat betreft die 2de foto? Is dat hoe jij een paard wil zien lopen? Dat is toch geen mooie galopsprong? Of kijk jij enkel naar de hoofd-halshouding?
[/quote]

Die heb ik idd puur op de hoofd-halshouding uitgekozen, jouw allerlaatste rijfoto vind ik bijvoorbeeld ook al veel beter (imo dan), wat betref de houding van Licor daar.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 11:40

Je hebt wel een punt hoor, op die laatste foto is hij er inderdaad helemaal door en lekker los in de kaak, maar ja, dat is ook gewoon een verzameld drafje, heeft hij niet zo veel moeite mee.
Die middendraf blijft een moeilijk punt, ook voor mij om hem los te laten, dus dan zal hij zich wat vaster zetten in de kaak.

Maar echt ronder wil ik hem niet instellen want dan kukelt hij op zij voorhand, hij is daar echt niet op gebouwd

We blijven oefenen

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:42

Groot gelijk hoor, ieder zijn manier en zijn eigen ding!