Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Zoro schreef:Kafue.. is het een keer geprobeerd ??
Ja maar met Uitgestrekte draf heeft ze de stang nog bijna verticaal op de kop zitten(overdrijven is ook een vak
)
Kafue schreef:Zoro schreef:Kafue.. is het een keer geprobeerd ??
Ja maar met Uitgestrekte draf heeft ze de stang nog bijna verticaal op de kop zitten(overdrijven is ook een vak
)
Hoe bedoel je is het een keer geprobeerd?
Als het over het halthouden ging, nee dat ging iedere keer zo. Ik weer ook niet waarom, zelfs halverwege de middendraf werd er zo gehangen en een maal ook tijdens het van hand veranderen aan de lange teugel. En echt het dier rende niet weg. Ik had er een behoorlijke telelens voor hangen kon het dus echt wel goed zien. Heb niet veel verstand van paarden maar zie wel of er gerent word of niet.
Mireille1970 schreef:2 uur voor de eerste start van Anky op het EK won ze nog een rechtszaak aangespannen door een duits blad dat iedereen die in haar systeem trainde wilde uitsluiten van deelname omdat het dierenbeulerij zou zijn hahahaha...
Tja zo kun je ook proberen te winnen.
Uiteraard won ze de zaak (weer)... en is het niet zo dat de toppaarden van Anky het langst in de sport lopen en het het langst op topniveau volhouden en dan ook nog eens oud worden in de wei?
Ophouden en gewoon harder gaan trainen, en als je het dan beter kan mag je proberen iets af te zeiken!

Kafue schreef:Mireille1970 schreef:2 uur voor de eerste start van Anky op het EK won ze nog een rechtszaak aangespannen door een duits blad dat iedereen die in haar systeem trainde wilde uitsluiten van deelname omdat het dierenbeulerij zou zijn hahahaha...
Tja zo kun je ook proberen te winnen.
Uiteraard won ze de zaak (weer)... en is het niet zo dat de toppaarden van Anky het langst in de sport lopen en het het langst op topniveau volhouden en dan ook nog eens oud worden in de wei?
Ophouden en gewoon harder gaan trainen, en als je het dan beter kan mag je proberen iets af te zeiken!
Ahumdat stond niet in dat blad hoor, ST Georg is een heel goed gerespecteerd blad. Het ging over de kwellerij in het rijden. En 45 graden achter de loodlijn moeten lopen is niet echt diervriendelijk te noemen.
Dat ze een rechtszaak aanspant snap ik niet, zij is toch helemaal idolaat van die door sjef uitgevonden trainingsmethode. Zeis er twee maal olyppisch kampioen mee geworden. Het heeft haar zeer zeker geen windeieren gelegt en het is alleen maar gratis reclame voor haar, voor sjef, voor hun lesbedrijf.
Voor de paarden op zich is het geen reclame te noemen, dit betekend dat nog veel meer mensen zich met die methode gaan bezighouden en naapen en dat is ronduit slecht voor de paarden.
Bovendien is haar naam twee maal genoemd maar namen als bijvoorbeels Isabelle werth, martin Schaudt, Nadine Capelmann kwamen ook voorbij in hetzelfde spotlicht als anky.
En anky had dus de rechtzaak aangespannen omdat zij door het blad in een zogenaamd kwaad daglicht gesteld zou zijn, niet omgekeerd.
En uitsluiten van deelname, welnee er komt vanzelf een moment dt locker weer gevraagd wordt kijk maar bij het WM Junge dressurpferde in verden.

Mireille1970 schreef:
En kijk eens wie daar wint: Happie, al 4 jaar achter elkaar hahahahahah een 10 voor Locker en bij Anky getraind. Kent iemand Happie persoonlijk in het rijden? Juist dan weet diegene wel wat ik bedoel...
Dus laat me niet lachen.