omaxje schreef:MEISKE 16 -->> HIER BEN IK HET DUZZ OOK HELEMAAL MEE EENS!!!!
tja.er zijn ook nog mensen met verstand.
die gewoon zeggen hoe of wat,maar niks afkrakend bedoelt. het is gewoon pure realiteit!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
omaxje schreef:MEISKE 16 -->> HIER BEN IK HET DUZZ OOK HELEMAAL MEE EENS!!!!
celintjuh schreef:Dennis schreef:En een shet niet kunnen verzamelen? Wat doen mijn pony's dan allemaal nagevelijk, rond, ontspannen, scherp aan de hulpen met hun achterhand er onder?
dit echt hele grote onzin!!!! als je paard/pony nageefelijk loopt betekend dat
niet dat 'ie metteen verzameld is!!! en de beentjes van een shetlander zijn er niet voor om te veramelen (te kort duzz) .en het is trouwens ook super moeilijk om een shetlander nagefelijk te laten lopen.
(''ik heb ook nog nooit een shet hoger dan L zien lopen'')
met dat laatste ben ik het niet eens, want er is iemand die Z rijd met haar shetlander!

, en leuk voor kleine kindjes op er (recreatief) mee te rijden, of om eventueel voor een karretje te spannen (het zijn goeie trekkers!)
--> maar om hiermee hogere/zwaardere oefeningen dan L mee te rijden (wel of niet op wedstrijden dat vind ik niet uit maken), en dat je benen over de grond slepen, dat vind ik echt misdadig
! en zeker als je dan ook nog wilt gaan verzamelen, en je shetlandertje aan te teugel wilt laten lopen, echt ZIELIG
!!!!!!!!!!!!
(Als tip bedoeld) Jettie schreef:Idd, je kunt nog zoveel meer doen dan rijden. Je pony hoeft echt niet weg te rotten hoor, probeer eens iets anders ipv rijden.(Als tip bedoeld)
En je grote op die shet vindt niet echt kunne hoor.

maar als je dat denkt laat het dan voor je want zo aan de foto's te zien vind het shetlandertjehet helemaal niet erg! Zo dat is eruit
Oliver schreef:Ah schattig!
Mooi dek hoor! Maar het is veel te groot, je kunt het maar beter verkopen! Aan mij!!![]()
![]()
Veel plezier nog met je shet! En mensen, ik zie liever zo'n shet, die lekker gereden wordt dat een worst op pootjes die de hele dag in de wei staat te eten!
omaxje schreef:maar ik denk als je echt wilt verzamelen, en eenvoudige wissels wilt rijden, en oefeningen rijden, etc. dan kun je volgens mij het beste een SPORTpony/paard kopen. sorry maar ik vind dat een shetlander er niet de bouw voor heeft om M-dressuur oefeningen of hoger te lopen --> dat vind ik echt zielig!!!
.