Concorde schreef:Mijn god wat is bokt weer lekker op gang.
Ik vind het een leuke haf, ik denk dat iedereen die je echt af zit te zeiken op je rijkunst vnl zwaar gefrustreerd is over zichzelf (waarmee ik niet zeg dat je werkelijk kan rijden, maar zo te zien is het ook weer niet heel slecht en je zit er iig netjes op) Reken er niet op dat je die pony echt krijgt, dat gaat je punt 1 handen vol geld kosten en punt 2 kletsen die boertjes altijd zo. De pessoa zit aan de grote ring, en theoretisch gezien kan er dan geen hefboomwerking op zitten (de teugel schuift immers door de grote ring dus heeft geen plek om zich ergens tegenaan te zetten en daardoor een hefboom te maken) ik heb de mijne bij nood ook wel eens zo gereden en dat maakte totaal geen verschil (en die reageert vrij heftig op nieuwe bitten)
Lekker dooroefenen (en een ander zadel is idd geen slecht plan, voor jezelf ook veel fijner)
Bedankt. Ja zou best kunnen.
punt 1 is niet zo'n probleem, we hebben een friettent en de zaak loopt goed, dus er is geld zat voor 5 pony's. punt 2 geen idee.
ja klopt het is idd geen slecht plan nee en hoop dat ik dan ook wat fijner zit en dat mijn houding dan ook in orde komt.