Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ChingYi schreef:Maar Mariska wordt heel misschien van mij en dan hoeft ze nooit meer manegewerk te doen en ik ga dan flink met haar oefenen en hopen op vooruitgangen, en uiteraard begin ik in de B met wedstrijden

Ronacino schreef:OKey dan is het toch ook niet zo raar dat je nog geen echt goede L1 proef neerzet hoe lang reed je op haar toen je die L1 proef ging rijden? Mischien had je wel beter eerste keer b kunnen starten maar dat is natuurlijk altijd nog je eigen mening Maar veel succes als je haar krijgt groetjes
ChingYi schreef:Ronacino schreef:OKey dan is het toch ook niet zo raar dat je nog geen echt goede L1 proef neerzet hoe lang reed je op haar toen je die L1 proef ging rijden? Mischien had je wel beter eerste keer b kunnen starten maar dat is natuurlijk altijd nog je eigen mening Maar veel succes als je haar krijgt groetjes
uhmmm ik reed toen uhmmmm pas6 dagen op haar. ja bedankt. Maar ALS ik haar krijg dan ga ik dus ook officiele wedstrijden rijden en dan begin ik WEL in de B