en meer van jullie maar veel mensen denken ook dat het slome dieren zijn. oke er zitten slome tussen maar dus ook heel veel snelle
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en meer van jullie maar veel mensen denken ook dat het slome dieren zijn. oke er zitten slome tussen maar dus ook heel veel snelle

)
Elsemiekje schreef:Nu kan je aankomen met 1 filmpje waarop 1 tinker te zien is die toevallig WEL hard kan rennen.
In het algemeen is een Tinker een van de luie rassen, en dat veranderd echt niet met zo'n filmpje. Leuk dat jou'n tinker lekker hard kan. Maar dit filmpje is geen gerantie dat tinkers niet sloom zijn. Tinkers is een begrip in het algemeen, een verzamelnaam voor een hele boel tinkers. en met tinker word een paard bedoeld. Zoek het verschil.
Volgens mij ken ik jou, rij jij op die tinker bij uhm.. die visboer ofzo? bij de schietweg/koeweg? (samen met iem. op en fjord..)
samen met m'n vriendin die op de fjord rijd
maar die is helaas nu weer kreupel.
Sher_Jimmy schreef:hoi hoi! egt een vettte pony!ze komt me bekent voor waar is het ergenS?

)

Nog veel plezier met je race Tinker 
Elsemiekje schreef:uhm.. (sorry, late reactie)
Ik fiets heelvaal met Franciska schipper.. die ken je wel =) meisje met lang blond haar, kijk anders ff op de link in mn onderschrift, dan herken je me wel
En tja, natuurlijk zullen er wel snelle tinkers zijn
Ik rij btw bij daniella visch.. Ken je mischien wel (nagelhoutsweg 11a.. ) En anders kent je 'baas' dr wel!
Maar je hebt me vast wel is zien fietsen
Succes met de fjord btw,

verder nog bedankt voor alle reacties Tinka15 schreef:Elsemiekje schreef:uhm.. (sorry, late reactie)
Ik fiets heelvaal met Franciska schipper.. die ken je wel =) meisje met lang blond haar, kijk anders ff op de link in mn onderschrift, dan herken je me wel
En tja, natuurlijk zullen er wel snelle tinkers zijn
Ik rij btw bij daniella visch.. Ken je mischien wel (nagelhoutsweg 11a.. ) En anders kent je 'baas' dr wel!
Maar je hebt me vast wel is zien fietsen
Succes met de fjord btw,
ow dan zie ken ik jou ook wel
ik ken Franciska ook ja ik mocht eerst haar pony verzorgen maar toen ging ze bij Inge weg die ken jij dan ook wel.
en ik ken danniella ook heb ik de haffie bobby verzorgd toen die nog niet bij de lessen meereed. het is daar nu toch een manege?
met de fjord gaat het nu goed heeft speciale ijzers
sorry dat ik een tijd niet heb gerageerd ik was op vakantie voor 2 wekenverder nog bedankt voor alle reacties
Ik zou toch maar is hallo zeggen voortaan ofzo 
) Wel word er nog steeds elke woensdag middag lesgegeven enzo en in de toekomst word het ook wel een manege denk ik.. Maar tegen die tijd ben ik weg, ik wil niet op een manege staan
, al die kindertjes enzo, niets voor mij }>
Corine heeft hem in laten slapen omdat het echt heel slecht met hem ging.
Turbo TinkerTurbo Tinker

Wij hebben er ook eentje en is ook niet echt bepaald sloom 
Tuurlijk
ik wil oook zo'n leuk race paard

zo die gaat aardig hard!