Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ptries schreef:Ja dacht dacht ik ook! Ik vind het ook goed dat je les neemt. Hoe vaak zie je niet dat er maar wat rondgeragt wordt met die Shetten. Jij bent tenminste serieus bezig met 't verbeteren van je pony. Ik vind je ook niet vreselijk te groot.
Ptries schreef:punkies schreef:maakt toch niet uit wat voorn beest hij is?
Trots zijn jij! Ik heb je topics gevolgd maar het ziet er nu echt héél netjes uit, jij zit veel beter, bent vriendelijker voor Moglie en Moglie zit er goed uit, Klasse!
Hihi, ik zal het maar voor de TS zeggen, want zij heeft het al een paar keer gezegd, dit is een andere pony en een andere TS dan de "beruchte" Ramona
mooie shet trouwens, of shet-arab. mooi beest 

Ramona_lief schreef:@Marrepar: volgens mij haal je mij door de war het love_ramona van het rijden, want ik heb pas 1 andere topic over hem geplaatstdat was met 2 spingfoto's en 1 "dressuur"foto.

nou het is wel irri als je de andere berichtjes leest dan is het iedere keer .. woow wat zijn jullie vooruit gegaan.... *ik* Ik dnek dat je me verwisseld met love_ramona
hihih
haha