Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ShannaY schreef:Hmm.. de ene keer zeggen jullie dat ze M1 en de andere keer M2, dat is een behoorlijk verschil hoor..
PolosportJ schreef:Nou ze liet foto's zien van haar wedstrijd die ze voor het eerst in de M2 reed zien, duzz dan lijkt mij in dit opzicht het niveau niet bepaald onbenullig! Anders was het wel een ander toppic geweest en had ie waarschijnlijk ook niet op HAW maar op ITP gestaan denk ik!
nikyta34 schreef:ik ben het helemaal met soeskia eens, ik heb nu eindelijk de stap genomen om met Nikyta officieel te gaan starten, maar als ik het hier allemaal lees dan durf ik bijna niet meer!!!En geloof me dat ik weet dat pommigirl met haar fjord echt heel netjes kunnen rijden ook de M1.En zullen we er nu maar over ophouden ik heb al gezien dat we het toch niet eens worden
liza van loon schreef:Wat waren je punten nou?
Of heb ik dat gewoon gemist?

Luf_Midnight schreef:leuke fjord kan goed springen!! maar de dressuur,,,mijn pony moet in de B al nagefelijker lopen wil ik een puntje scoren!
maar leuk dat jullie eigen wedstrijd georganieseerd hadden! doen jullie dat vaker?