...Groetjes
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
...
Mijn mentor heet namelijk Driss, en dat spreek je hetzelfde als Dries uit. En haha, ik heb een gloeiende hekel aan die man
..
.. Maar ik vind het wel een leuke naam
.. haha oke

Citaat:fasty_lover
oohhh dies gaaf
veel plezier er mee
Zal wel lukken
maar hij is heel knap
..
... Dankje wel
Gefeliciteerd! Jullie gaan volgens mij wel ver komen met wedstrijden enzo! Jullie worden vast en zeker een superleuk stel!
... Haha dankje wel maar ga hem eerst ff beter leren kennen en dingen leren en dan komen de wedstrijden
Dat vinden Dries en ik heel erg leuk en gesellig
...
...
)
al denk ik da da bij mij nog heel lang gaat duren voorda ik weer op hem rijd maar da leg ik je nog wel een keer uit
...
.. das lekker gezellig
...
hijs pas 4jaar dus moet hem nog van alles leren
...
..
...
haa jammer dati k niet in de buurt woon van jullie maar anders was ik zeker langs gekomeen! als je foto's hebt snel plaatsen
KUnnen we toch nog een beetje mee genietenv an jou MOooie Fries!!
:D Citaat:TillyFan
Oooooh wat ben ik jaloers op je zeg! Kwwwwiiijl haa jammer dati k niet in de buurt woon van jullie maar anders was ik zeker langs gekomeen! als je foto's hebt snel plaatsen KUnnen we toch nog een beetje mee genietenv an jou MOooie Fries!!
Heeel veel plezier ermee![]()
.. Ja de eigenaar (nu nog) die gaat geloof ik nog foto's van de week maken van hem
.. en dan zal ik ze der op zetten
...
...
...
vast niet.. die is zoo klein
ahah
echt supppper mooi
Citaat:TillyFan
haha Mmm ik woon in Gelderland * ergens in de achterhoek * kweet niet of je het Dorpje LIevelde kent vast niet.. die is zoo klein ahah
ik wacht echt op je foto's hoor echt supppper mooi
Liefs Jolien
...
dat dacht ik al wel dat je het nie zou kenne