Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. En alle proeven moeten uit het hoofd he, geen mens die er voorleest. 
het is misschien meer een springfjord
hiihh de foto ook presies op het goede moment he

gewoon in het vervolg inschrijven voor het springen
zo zijn die nu eenmaal vaak
astridastrid schreef:maartjuh schreef:hahaha, zo heb ik dat ook eens gehad![]()
![]()
Ja, ik kwam er ook achter dat ik gelukkig niet de enige was wie dit overkomt, hahaha! Ik durfde het echt aan niemand te vertellen. Ik schaamde me echt ZOOOO dood.
Mooi is dat hè, in plaats dat de fotograaf zich om mij bekommert, maakt hij er een mooie foto van.

Gelukkig mocht je nog verder rijden
Echt geweldig !!!
.Zo ken ik nog wel 2 dingen
en ik reed zonder zadel,de man heeft geen zadels.Niet slecht he voor een menpony
.
. DEdonya schreef:Haha maar kreeg hij niet een ruk in zijn mond?
. Maar, het ging allemaal zo snel, ik hang ook echt aan de teugels, anders had ik er gewoon van achteren afgegleden
. Ik trok hem om (op de rem) en toen sprong hij gelijk door, gek diertje! Volgende keer als ik daar wedstrijd heb, ga ik eerst maar springen, dan lijkt het een beetje een Eventing wedstrijd, misschien dat hij het dan snapt?zitake schreef:dit heb ik meer dan eens meegemaakt met een bepaald jong paard die ik op wedstrijd moest uitbrengen. Als ze dan nog eens de poort sluiten (alleen voor jou) dan ga je je helemaal doodschamen, vooral wanneer drie mensen dan nog eens aan de uitgang gaan staan met hun armen wijd gespreid, dan rijd je echt geen proefje meer op je gemak.
!Rachelle schreef:Ik las je onderstukje over je vader die het protocol las. Ik lig echt helemaal dubbel.Echt geweldig !!!
. Hij is nu al een tijdje niet mee geweest, maar vorige keer zat hij vol trots te vertellen tegen iemand dat ik bijna L3 mocht starten... En toen een paard aan het schouderbinnenwaarts bezig was, vroeg hij zich hardop af of dit "figuur" afwenden-zonder-af-te-wenden heette
. 
Citaat:zitake schreef:dit heb ik meer dan eens meegemaakt met een bepaald jong paard die ik op wedstrijd moest uitbrengen. Als ze dan nog eens de poort sluiten (alleen voor jou) dan ga je je helemaal doodschamen, vooral wanneer drie mensen dan nog eens aan de uitgang gaan staan met hun armen wijd gespreid, dan rijd je echt geen proefje meer op je gemak.
Hahaha, zeker als al die mensen met hun armen wijd staan! Geweldig verhaal! Misschien moet ik ook maar dergelijke hulptroepen inschakelen voor de volgende keer, levende afbakening ofzo!
Er werd toch altijd wat doorgang vrijgelaten voor mij.