Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en vind dat ze nu goed kan lesgeven. Op haar eigen jonge paard kan ze niet rijden omdat hij steeds steigert, bokt en er tussenuit knijpt. Volgens haar begin je namelijk met in de krul trekken (mijn eigen woorden, zelf noemt ze het aan de teugel rijden) en als dat goed is begin je aan het voorwaartse, goh hoe kan het toch dat haar paard zo doet.. Esther schreef:Ik hoop voor je en voor het paard dat de les meegevallen is.
Misschien kun je die instructrice nog wat leren... Ga in discussie met haar over waarom jij dingen op een bepaalde manier doet, laat haar ook uitleggen waarom zij het anders wil. Al vermoed ik dat je tegen een betonplaat staat te praten. 20 jaar en dan al zo hoog van de toren blazen.![]()
En anders zou ik toch stoppen met het paard, met de boodschap aan de eigenaresse dat jij er niet aan mee wil werken om een paard in de vernieling te helpen.
Bij ons in de buurt loopt ook zo iemand rond, ze heeft wel Z gereden bij de pony'sen vind dat ze nu goed kan lesgeven. Op haar eigen jonge paard kan ze niet rijden omdat hij steeds steigert, bokt en er tussenuit knijpt. Volgens haar begin je namelijk met in de krul trekken (mijn eigen woorden, zelf noemt ze het aan de teugel rijden) en als dat goed is begin je aan het voorwaartse, goh hoe kan het toch dat haar paard zo doet..

.
gepraat en toen opgestapt.
!!

Martie schreef:Zullen we daar eens een slof en sporen opzetten?
.
(ja ik weet het echt heel slecht) en als je daar naar op zoek bent vind je die verhalen natuurlijk wel.