Nou Celvin wat jij dacht, dacht ik ook. Hier zijn al genoeg topic's van geweest!! En ik heb het ook al op bokt vaak genoeg gezet ze maken ergens een probleem van waar het niets is. Nou ik heb zoiets als het er nu 1 of 2 neer zetten denk er wel aan niet te veel niet te vaak, nou okeej. Maar je gaat er toch wel een beetje vanuit dat niet alles liegt hier, je gaat er van uit dat iemand eerlijk is. Goed dat je aangeeft dat ze er misschien later spijt van krijgt ja nou het is gezegt geworden. Wat zij er mee doet is haar keuzen.
Dan denk ik echt af en toe hou je commentaar voor je en slik het effe in en denk er ook het positieven van in!! Sorry wat ik nu ga zeggen maar dat heb ik vaker gezegt. Bij sommige topic's waar iets te "zeiken "valt daar zie je veel mensen maar (ligt er ook nog aan wie het is) als het goed gaat nou meestal reageren er hoogstens 10 mensen op. En dan heb je alleen maar een gewone lage "rang" Nou ik hoop dat er meer mensen met me eens zijn!!! En die opmerking van nou als je zegt is typisch bokt dan is er maar een oplossing. Ja sorry die slaat nergens op!! Je zit op een forum om een beetje plezier te hebben en te leren en vragen te stellen niet om afgezeikt te worden, en dan met veel woede er weer van af te gaan!! sorry dat het lang duurde maar het moet er effe uit!!! mee eens of niet. Het maakt mij niks meer uit heb ik toch al vaak genoeg gehoort!!