patjelisa schreef:Citaat:OMG wat een LOMPE reactie![]()
als je les krijgt van z ruiters betekent NIET dat eje ook dat niveau rijdt.....LOOOMPP!!! het ligt er gewoon aan hoe je met paarden om gaat enzo hoorecht zo'n kleuter-opschep-actie IK KRIJG VANAF MIJN 12E LES VAN DUBBEL Z-RUITERS
TRIESTTTTT........
en mijn commentaar over de foto's:
foto 1:
ga rechtop zitten, als je je paard niet wilt hinderen waarom doe je de teugels niet wat langer....ik wil hem niet in zijn mond zitten....DOE JE TEUGELS LANGERS, als je je handen op normale plaats had wurgde je het paard zo strak hou je ze....
foto 2:
je trekt hem megaveel in zijn mond, paard word vastgezet, geen vrijdheid bij zijn mond...daarom denk ik zijn hoofd omhoog omdat je je handen helemaal vastzet
hahaha dit is zeker commentaar op je eigen topics.mens ga eerst zelf leren rijden voordat je iemands anders het even gaat vertellen.![]()
je kan wel steeds zeggen dat jij er niet oprijd maar laat dat andere mens er ook niet oprijden dan als je het zo goed kan.
en Love_Sophie volgens mij moet jij ongesteld worden met jou opmerkingen.
maar BeLoVeD je doet het echt heel goed ik weet hoe moeilijk haflingers te rijden zijn.en het ziet ergoed uit voor 1 van de eerste keren.
knap paardje!!
viewtopic.php?f=10&t=430268&start=0
is nog een topic van mij op rikus
ik zie daar geen hinderingsfouten of wat dan ook (de strekfoto's zijn lomp maar omdat dat telkens niet lukte ging ik ff raar zitten, heel overdreven) maar wat zie jij dan voor verkeerds aan de foto's (dit was puur recreatief gereden, afentoe het paard aan de teugel)
echt zo'n kleuter-opschep-actie IK KRIJG VANAF MIJN 12E LES VAN DUBBEL Z-RUITERS
en waarom?
Dat je al eens fel reageert als je iets ziet dat op dierenmishandeling lijkt, ok, maar daar is hier geen sprake van! Dus ik wens de topicstarter nog heel veel plezier met haar pony toe