Noran @ Exterieurkeuring & voor het eerst los!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

loveramona

Re: Noran @ Exterieurkeuring & voor het eerst los!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:15

patjelisa schreef:
Citaat:
OMG wat een LOMPE reactie

als je les krijgt van z ruiters betekent NIET dat eje ook dat niveau rijdt.....LOOOMPP!!! het ligt er gewoon aan hoe je met paarden om gaat enzo hoor echt zo'n kleuter-opschep-actie IK KRIJG VANAF MIJN 12E LES VAN DUBBEL Z-RUITERS

TRIESTTTTT........

en mijn commentaar over de foto's:

foto 1:

ga rechtop zitten, als je je paard niet wilt hinderen waarom doe je de teugels niet wat langer....ik wil hem niet in zijn mond zitten....DOE JE TEUGELS LANGERS, als je je handen op normale plaats had wurgde je het paard zo strak hou je ze....

foto 2:

je trekt hem megaveel in zijn mond, paard word vastgezet, geen vrijdheid bij zijn mond...daarom denk ik zijn hoofd omhoog omdat je je handen helemaal vastzet

hahaha dit is zeker commentaar op je eigen topics.mens ga eerst zelf leren rijden voordat je iemands anders het even gaat vertellen.
je kan wel steeds zeggen dat jij er niet oprijd maar laat dat andere mens er ook niet oprijden dan als je het zo goed kan.

en Love_Sophie volgens mij moet jij ongesteld worden met jou opmerkingen.

maar BeLoVeD je doet het echt heel goed ik weet hoe moeilijk haflingers te rijden zijn.en het ziet ergoed uit voor 1 van de eerste keren.
knap paardje!!

viewtopic.php?f=10&t=430268&start=0

is nog een topic van mij op rikus ik zie daar geen hinderingsfouten of wat dan ook (de strekfoto's zijn lomp maar omdat dat telkens niet lukte ging ik ff raar zitten, heel overdreven) maar wat zie jij dan voor verkeerds aan de foto's (dit was puur recreatief gereden, afentoe het paard aan de teugel)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:18

sjonge jonge, wat een discussie weer en waarom?
is er iets aan de hand ofzo dat heeeeeeel bokt chago is? Heeft ze iets verkeerds gezegd?
Of zijn jullie jaloers, op d'r pony, ofzo

Dat zal ik nog even commentaar geven
Dat je een beetje naar voren zit is helemaal niet zo'n ramp. Dat komt wel goed joh
Misschien is het tóch niet zo'n slecht idee je teugels iets langer te laten.
Kijk naar je instructrice, hoe zij de pony rijdt.
Bij haar zie je dat ze de teugels ontspannen in een boogje heeft hangen.

Maar ik neem aan dat jouw instructrice jou dat ook adviseerd?
Anders is het niet zo'n hele beste

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 10:21

Loveramona zou je alsjeblieft ergens anders heen kunnen gaan? Je komt me mijn strot uit met je kinderachtige gedoe. Anders pm ik wel een mod als je niet op kan houden.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:33

Sja, het is een beetje overdreven zoals loveramona doet.
Dit gedrag kan leiden tot een ban, dan weet je (en daarmee bedoel ik loveramona) het maar

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:51

Pfff, zeg, wat een gedoe in dit topic weer

Wat ik zie op de foto’s is iemand die op een leuke manier met z’n pony bezig is. Het is een mooie haflinger die er gezond en gelukkig uitziet, en die rijfoto’s, jeetje, het is de eerste keer dat ze er los mee rijdt, wat zou je nu willen. Niemand is perfect, en zo slecht ziet het er echt niet uit, of heb ik een bril nodig? Dat je al eens fel reageert als je iets ziet dat op dierenmishandeling lijkt, ok, maar daar is hier geen sprake van! Dus ik wens de topicstarter nog heel veel plezier met haar pony toe

Binnenkort durft er niemand nog foto’s van zijn paard plaatsen, met van die types die de sfeer grondig komen verpesten op Bokt

lisjuhandty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:59

Quellian schreef:
Pfff, kunnen ze van bokt geen 18+ forum maken? Word heel eerlijk gezegd een beetje moe van die kids die anderen afkraken bij het leven en die zelf op een manege rijden (op de zwarte hengst uiteraard). Lekker offtopic, maar het schijnt wel steeds erger te worden op bokt!

niet iedereen onder de 18 zit op een manege en heeft geen verstand van paarden hoor
je hebt wel gelijk dat sommigen(eigelijk veel) mensen hierow een groot probleem van iets maken.
ik vind dat als je het er niet mee eens bent kan je et zegge op een vriendelijke manier en niet duizend keer etzelfde mrjah sommige wille gwoon gelijk hebbe

lisjuhandty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:00

Eilandje schreef:
Pfff, zeg, wat een gedoe in dit topic weer

Wat ik zie op de foto’s is iemand die op een leuke manier met z’n pony bezig is. Het is een mooie haflinger die er gezond en gelukkig uitziet, en die rijfoto’s, jeetje, het is de eerste keer dat ze er los mee rijdt, wat zou je nu willen. Niemand is perfect, en zo slecht ziet het er echt niet uit, of heb ik een bril nodig? Dat je al eens fel reageert als je iets ziet dat op dierenmishandeling lijkt, ok, maar daar is hier geen sprake van! Dus ik wens de topicstarter nog heel veel plezier met haar pony toe

Binnenkort durft er niemand nog foto’s van zijn paard plaatsen, met van die types die de sfeer grondig komen verpesten op Bokt

egt helemaal mee eens

MarijkeBun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:54

ik vind jullie een zeer leuke combi hoor.

je hebt tenminste plezier en je pony ook.

laat die rare opmerkingen gewoon voorbij gaan. (is makkelijker gezecht dan gedaan). je hebt genoeg leuke reacties van mensen die weten waar de over praten.

loveramona:

jij kan beter eerst gaan denken en dan pas typen, want de meeste reacties slaan echt helemaal nergens op. oke dat je je eigen mening wil geven is prima, maar jij blaft haar gewoon af. ze heeft meer aan goede tips, dan dat stomme geklets.

Ik heb de laatste zin verwijderd. ik viel Loveramona aan betreft trekken. Dit deed ze voor de lol zei ze, maar ik heb het vorige topic van haar niet goed gelezen. Zij bedoelde dat ze haar Fries liet Strekken voor de lol, dus Loveramona hiervoor mijn excuses.
Laatst bijgewerkt door Oscar op 28-06-05 09:53, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast op verzoek i.v.m. misverstand.

lovejaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:02

droefje schreef:
ik vind jullie een zeer leuke combi hoor.

je hebt tenminste plezier en je pony ook.

laat die rare opmerkingen gewoon voorbij gaan. (is makkelijker gezecht dan gedaan). je hebt genoeg leuke reacties van mensen die weten waar de over praten.

loveramona:

jij kan beter eerst gaan denken en dan pas typen, want de meeste reacties slaan echt helemaal nergens op. oke dat je je eigen mening wil geven is prima, maar jij blaft haar gewoon af. ze heeft meer aan goede tips, dan dat stomme geklets.

zat net even in jou topic te kijken, maar daar staan reactie is van jou waar mijn mond van open viel. ja dat trekken deed ik voor de lol. denk dat je paard daar anders over denkt.

Je zegt dan wel dat ze meer aan tips heeft maar degene die haar dat als eerste gaf werd helemaal afgemaakt door beloved. Dus....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:07

Degene die dat als eerste gaf kwam door sommige zinnen ook heel erg negatief en aanvallend over, dus ik kan best wel begrijpen dat Beloved dat in het verkeerde keelgat schoot. En zelfs dat is nog geen reden om zelf ook maar terug beginnen te katten, dan tel je tot tien en negeer je het topic of antwoord je zelf gewoon netjes terug. Beloved zal veel kalmer reageren als je je commentaar opbouwend brengt en niet afbrekend, daar heeft niemand iets aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:10

Love_Sophie schreef:

@Alacairion: Ik ben blij dat je mij dit uitlegt, ik heb maar weinig verstand van haflingers omdat het ras me totaal niet aanstaat. Het is goed van deze bokker dat ze rustig doet.

Misschien kun je dan beter eerst even nadenken voor je zoiets typt, het komt best raar over op de ts, en niet alleen op de ts.
Haflingers mogen dressuurmatig dan wat moeilijker te rijden zijn, ze kunnen ook topniveau lopen en bovendien geeft dit juist de deskundigheid van de ruiter aan!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 12:16

Ik zet dit topic tijdelijk op slot totdat de mod van ITP er naar heeft kunnen kijken.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 09:21

HAW-mod heeft er naar gekeken
Dit topic blijft voorzien van een slotje en de diverse hoofdrolspelers hebben ondertussen al iets van mij vernomen.