dagje @ shetlander smoowlina

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liza_vL

Re: dagje @ shetlander smoowlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:05

silverxxhein schreef:
meisje, je bent wel zó stoer om je pony te gaan verneuken, maar wees dan ook eens stoer, trek die bek van je open en antwoord eens, het is tenslotte JÓUW topic!
hak nou eens de knoop door en zeg: 'ik kap, ik stop, mogli heeft goed z`n best gedaan' en span hem voor een karretje ofzo! daar heeft die vast veel meer plezier in dan dat iemand bijna met hem mee rend en 50 keer over de balken jaagt, kom op zeg !

Isabell ; ja, je bent te groot maar toch het past wel, jullie stralen teminste een net koppeltje uit. jij gaat respectvol en eerlijk met je pony om, zo moet dat !
*denkt alleen eventjes die slof weg*

Whaha dat eerst Sigaar Schijnheilig

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:09

Ik begrijp je niet...
Steeds plaats je foto's en steeds krijg je negatief commentaar (hoe zou dat komen...) en toch blijf je maar van die zielige foto's plaatsen.

Waarom hang je zo'n touw door zo een longeersingel achter z'n staart?
waarom rijden en longeren, met zo'n weer zijn de paarden suf dus doen ze echt niet veel tijdens het rijden?
Ah ja *niet zo'n mooi woord* ik kan nog wel een hele hoop waarom vragen aan je stellen...

Ik moet wel zeggen dat de foto's al een ienieminie beetje verandert zijn maar om het in de pennytaal te zeggen: ik find se nog steeds sielug.

Doei, doei

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:10

ze is offline Tong uitsteken
en btw , weet de eigenaar daar van?

Danielle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:12

Pouskintje schreef:
Ik begrijp je niet...
Steeds plaats je foto's en steeds krijg je negatief commentaar (hoe zou dat komen...) en toch blijf je maar van die zielige foto's plaatsen.

Waarom hang je zo'n touw door zo een longeersingel achter z'n staart?
waarom rijden en longeren, met zo'n weer zijn de paarden suf dus doen ze echt niet veel tijdens het rijden?
Ah ja *niet zo'n mooi woord* ik kan nog wel een hele hoop waarom vragen aan je stellen...

Ik moet wel zeggen dat de foto's al een ienieminie beetje verandert zijn maar om het in de pennytaal te zeggen: ik find se nog steeds sielug.

Doei, doei

omdat die anders misschien van voren weer afglijd Knipoog . Rijden en longeren ze suf....knap gezien hoor Bloos

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:13

Charlotjuuh:
ik denk het niet hoor,
hoe blind ben je als eigenaar als je dit toestaat

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:14

Danielle01 schreef:
. Rijden en longeren ze suf....knap gezien hoor Bloos

Dat zei ik toch ook niet Rolleyes
Als het snikheet is zijn ze allemaal rustiger. Denk je soms dat de paarden geen last hebben van de warmte of zo Verward

Danielle01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:18

Pouskintje schreef:
Danielle01 schreef:
. Rijden en longeren ze suf....knap gezien hoor Bloos

Dat zei ik toch ook niet Rolleyes
Als het snikheet is zijn ze allemaal rustiger. Denk je soms dat de paarden geen last hebben van de warmte of zo Verward

ow..sorry..verkeerd gelezen Bloos
Natuurlijk hebben ze last van de warmte maar of ze dan allemaal rustiger zijn? De mijne niet hoor Haha!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:25

ik ga vooral met Ilkkah mee..

Waarom heb je die sporen om? volgens mij heeft dat echt geen nut als je benen bijna over de grond mee slepen.. En verder kan ik me herrineren dat ik in je vorige topic ook een paar reacties heb gegeven en dat er ook een ander meisje was met een shet die een foto plaatste en dat zag er een stuk vriendelijker uit Ja

het gaat er gewoon om hoe je met je paard om gaat.. En ik vind eigenlijk als ik naar de foto´s kijk en naar je reacties dat je niet echt een paard verdient..

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:27

Vind het erg jammer dat Loveramona niet reageert nu,
ben benieuwd wat ze te zeggen heeft

Fitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:35

Heb dit hele 'drama' (verschillende topics) een beetje gevolgd. Echt mishandeling vind ik het niet. Het kan wel beter, maar wat niet? Als ik Anky's zit had in plaats van die van mezelf zou mijn paard het ook makkelijker hebben... maar dat heb ik helaas niet en daarom probeer ik met veel oefenen, les, boeken en een gezond verstand telkens een stukje verder te komen. En daarbij is het ook nog even nodig om te vermelden: ieder op z'n eigen niveau... nu ben ik ook een stuk beter dan een jaar of vijf geleden. Sneu voor de paarden, maar door oefenen leer je! Maar dat moet je natuurlijk wel zo diervriendelijk mogelijk doen.

Volgens mij heeft Mowgli niet eens zo'n last van de sporen; ze gebruikt ze niet eens (of wel? *heeft foto's vluchtig bekeken*)...

Nog even over het warme weer: ik woonde een tijd in de US; daar reden we de paarden met veertig graden... Koe als het twee maanden aan een stuk door rond de veertig graden is en wil je wil graag rijden dan kun je niet anders... ik denk trouwens dat de paarden daar er minder last van hadden dan de mensen!! Maar dat waren wel bijna allemaal Arabieren/Quarters die aan het klimaat gewend waren... het tegenovergestelde van een Nederlandse Shet natuurlijk...

Tenslotte is mijn mening dat Mowgli niet van suiker is, en dit meisje wel degelijk wat adviezen heeft aangenomen... hopelijk neemt ze er nu nog meer aan...

edit: oeps, ja ze gebruikt de sporen wel degelijk... Verward Verkeerd reactie zonet!! /edit

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:14

Ilkkah schreef:
Vind het erg jammer dat Loveramona niet reageert nu,
ben benieuwd wat ze te zeggen heeft

ja idd, maar ik denk dat ze niks meer te zeggen heeft Vork

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:16

amie_x_mij schreef:
Ja maar isabelle, jij doet normaal met je pony..
Nouja ik denk die slof ff weg Tong uitsteken

Bij jouw ziet het er mooi uit..

Tjeezus, wat is dit een ontzettend achterbakse opmerking zeg.. Boos!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:21

Ik heb de filmpjes gezien....vind dat je de pony niet verdient. Als eigenaar had ik al lang iemand anders gezocht. De pony word gewoon over de hindernissen heen geschopt. Arm beest Boos! en dan die sporen, heb nog eens goed gekeken. Zie dat je bij sommige foto's gewoon in z'n buik prikt als je stil staat.

Ik denk dat ze weer allerlei smoesjes enzo gaat verzinnen Clown

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:33

heb de 1e en de 2e pagina doorgelezen en tot nu toe vind ik dat jullie wel erg negatief zijn, ik ken dit hele meisje niet, maar jullie reageren wel erg fel Scheve mond
het is inderdaad erg warm, longeren met longeersingel is een beetje onzin ja
dat ze met sporen rijdt is ook absolute waanzin (ik háát sporen, heb ze nog nooit gebruikt ook)
ik weet niet hoelang ze longeert heeft en hoelang ze gereden heeft, denk ook niet dat jullie daar over kunnen oordelen
zoals ik op de foto's zie ziet de shet er absoluut niet slecht uit en als ze na een half uurtje longeren nog een paar rondjes stapt om wat foto's te maken dan snap ik dat wel
verder vind ik haar absoluut niet te groot, het plaatje is niet zoals de meeste mensen het willen zien, zodra het maar leuk blijft voor paard en mens Ja
*gaat zo ff in andere topics kijken*
vind het in elk geval een mooi pony'tje

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:37

En wat vind je van die foto´s uit het andere topic? dan weet je waarom wij zo reageren..

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:46

Oeff...
Waarom ik reageer is omdat iedereen het niet kan weerstaan om te reageren, zo ook ik niet.
Adviezen geven geen zin meer, 'k heb 't de vorige keer al te veel geprobeerd en had een deal gemaakt,

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:48

MEIS MAG IK 1 ding ZEGGEN:
YOU ARE TOOOOOOOO BIG for this LITTLE HORSE!!!!
doe dat beestje een plezier,en stop met rijden...

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:52

Wat heb jij een ongeloofelijke lieve shet zeg! Dat hij dit allemaal toelaat.. mijne had me al 20 keer alle hoeken van het land laten zien en gestijgerd dat er niks meer mee te beginnen was. En dat meen ik serieus.. Scheve mond

Mijn enige vraag is; waarom doe je niet eens wat met dat commentaar?

En sommige zeggen van sommige gaan toch ook met dit weer op wedstrijd kan dat dan wel? Nou ik ben daar zeker géén voorstander van...

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:55

Paulatjuh schreef:

Zelfs ik kan hier antwoordt op geven.
Het is 1 simpel woord;
Eigenwijsheid.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:55

Sammiej schreef:
Paulatjuh schreef:

Zelfs ik kan hier antwoordt op geven.
Het is 1 simpel woord;
Eigenwijsheid.

Ja dat zal het vast zijn... jammer dat ze dat zelf nog niet inziet. (of wel Rolleyes )

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:56

Ik denk dat er wel een dag zal komen dat mogli het niet meer pikt....
maar wanneer... wie zal het weten,

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:01

Nou ik denk dat de boodschap wel duidelijk is hoor.. beetje makkelijk om met z'n allen een grietje helemaal de grond in te boren. Ik zou ook niet meer durven reageren. Hiermee zeg ik overigens niet dat ik het er goed uit vind zien ofzo hoor Knipoog
Laatst bijgewerkt door Lenn op 19-06-05 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:06

Lenn schreef:
Nou ik denk dat de boodschap wel duidelijk is hoor.. beetje makkelijk om met z'n allen een grietje helemaal de grond in te boren. Ik zou ook niet meer durven reageren. Hiermee zeg ik overigens niet dat ik het er goed uit vind zien ofzo hoor.

Ze banketstaaf zich er altijd uit.
Hoeveel bokkers er ook tegen inspreken, hoe we ook proberen te helpen. Eigenwijsheid heerst bij haar.

Zie andere topics van TS.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:06

Nouja of ze vindt het moeilijk om in te zien dat de pony niet bij haar past.
Hmm heb erg weinig zin om nog meer topics van de TS te lezen Bloos

Diszle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:08

Ik ben het met Lenn eens, ik denk dat ze het zo wel weet.
En ik denk dat ze deze reactie's al niet eens meer leest, omdat ze waarschijnlijk toch al weet wat er in staat.
Ook ik vind je wel het er niet mooi uitzien.
Maar zo veel reactie's om dat, is wel erg overdreven.

Je kan nu zelf kiezen of je er wat mee doet, maar als je het beste voor je pony wilt is het beter gewoon met een karretje te rijden.