Navidad en Fries Fêde, hobbelen op de wei.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Navidad

Re: Navidad en Fries Fêde, hobbelen op de wei.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:02

crazy_roxy schreef:
heey wesley Tong uitsteken
heb hier eigenlijk maar 1 woord voor : WAUW Bloos!
ik heb binnekort vakantie en dan kom ik echt kijken want het gaat steeds beter joh! Haha!

Is goed kom maar naar varsseveld kan je met mijn tante meerijden Lachen die komt ook.

njah sandra beetje te erg Tong uitsteken word daar gewoon verlegen van haha

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:04

Ik meen het echt hoor, haha TE mooi!!

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:13

Ok, dus alle positieve reacties beschouw je als ontopic en alle negatieve als offtopic. Aparte manier van beredeneren! Ik vind overigens dat het paard niet verkeerd loopt maar jouw rij-uitrusting is nogal euh, amateuristisch? Dit is niet het goede woord maar misschien begrijp je wel wat ik bedoel? Een paar rijlaarzen doen bijvoorbeeld al wonderen Haha!! Overigens zie ik het nut ook niet echt in van die dubbele teugel, maar als jij dat prettig vindt moet je het rijden hiermee vooral voortzetten Lachen!

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:18

Hoor ej mij dat zeggen talented? je komt mij vertellen dat ik geen rijlaarzen heb? mij intresseerd het weinig hoe ik op de foto sta en het is maar internet. en die dubbele teugel is mijn keus. ik heb me dat aangeleerd nogmaals en met enkele teugel hebik het gevoel dat ik geen teugel of wat in mijn handen heb. En dat alleen maar om te voorkomen dat ik aan de teugel ga hangen of wat dan ook.

talented

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:25

Navidad schreef:
Hoor ej mij dat zeggen talented? je komt mij vertellen dat ik geen rijlaarzen heb? mij intresseerd het weinig hoe ik op de foto sta en het is maar internet. en die dubbele teugel is mijn keus. ik heb me dat aangeleerd nogmaals en met enkele teugel hebik het gevoel dat ik geen teugel of wat in mijn handen heb. En dat alleen maar om te voorkomen dat ik aan de teugel ga hangen of wat dan ook.

Oke, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor! Zo bedoelde ik het niet maar dit was gewoon mijn eerste gedachte bij het zien van de fotos!

En het is máár internet, welke media denk jij nog meer te bereiken dan? Clown

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:31

Dat zeg ik niet dat ik dat bereik. en bedoelde het zeker niet aanvallend trug. mij gaat het erom als ik en het paard maar plezier hebben. Maar hoor dat gezeur zo vaak. Maar neej mijn rijlaarzen gebruik ik verder alleen naar de les of wat dan ook.

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 23:18

dus dat Knipoog

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 00:25

Ah.. zn man moet ik ook hebben.. eentje die weet hoe je friezen moet rijden! hahaha

Leuk paardje..!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 07:49

Ik vind het super mooie foto's,
een prachtig paard om naar te kijken
en ik vind dat je hem heel mooi rijd Ja

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 14:43

thanx Lachen denk dat het ook heel veel aan fede zelf ligt hij is mega leergierig.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 14:46

Wat een gave fries! Ik vind het er goed uitzien..

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 15:02

AikePeer schreef:
zodra een paard aan de teugel loopt gebruik hij (als je het goed doet) alle spieren in zijn rug. dit kan voor een jong paard wat net onder het zadel is teveel zijn!

Het is juist goed wanneer een jong paard zijn rugspieren ontwikkelt. Hierdoor kan hij makkelijker dragen en zal dus minder snel problemen met de rug krijgen (rug vastzetten met alle narigheid van dien).

Schoenen zonder hak en dat bit wat tot op de helft uit de mond steekt (foto 3) ben ik minder gecharmeerd van, maar verder vind ik het er netjes en ontspannen uitzien.
Voor een paard dat nog maar een paar maanden onder het zadel is, mag je tevreden zijn.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 18:00

Thanx maar denk dat dat moment opnamens zijn van het bit dan, ik had hem daar even laten gaan en nam hem trug maar dat vind die ook nog moeilijk dan drukt die zich er door heen. maar ook daar komen we wel van af Lachen