Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Daar was ik nog wel een paar dagen flink ziek van. Als iedereen zegt dat je er waardeloos uitziet en er niet uitziet als een Z2-combi, rij dan maar eens een zelfverzekerd proefje de volgende dag.
Ik hoop maar dat Kafue goed tegen kritiek kan, want mede-bokkers kunnen een hoop verzieken met hun commentaar.
daar wordt hij echt niet moe van hoor, vooral niet zoals Kafue omschrijft als je thuis al een stapje verder bent in de training... Hippique4you schreef:Ik snap echt niet waar al die ophef voor nodig is.
Nogmaals, ik ventileer hier een mening die betrekking heeft op de voorbereiding van de proef.
Ook al kan mevrouw haar paard goed verzorgen en is het paard happy, los daarvan is een wedstrijd een grotere belasting dan rustig thuis rijden.
Maar goed, ik weet niet hoe dat hier op dit forum zit, maar ik denk dat iedereen maar ja en amen moet zeggen tegen degenen die een topic hebben geopend....
krientje schreef:Toch vind ik wel dat je daar rekening mee moet houden alane. Toen ik *hoe stom kon ik ook zijn?* foto's van Frederik plaatste met (losse) slof, kreeg ik echt supervervelend commentaar.Daar was ik nog wel een paar dagen flink ziek van. Als iedereen zegt dat je er waardeloos uitziet en er niet uitziet als een Z2-combi, rij dan maar eens een zelfverzekerd proefje de volgende dag.
Ik hoop maar dat Kafue goed tegen kritiek kan, want mede-bokkers kunnen een hoop verzieken met hun commentaar.
marfries schreef:edit: @ hippique4you, ik vind het helemaal niet dat een wedstrijd een grotere belasting is, thuis train je nieuwe dingen en ben je soms 3 kwartier tot een uur bezig. Op een wedstrijd (op L2 niveau tenminste) rijd je waarschijnlijk 20 minuten ontspannen los en dan moet je paard 2 proefjes lopen van
6 minuten elk,daar wordt hij echt niet moe van hoor, vooral niet zoals Kafue omschrijft als je thuis al een stapje verder bent in de training...
de PR natuurlijk niet, maar ja ik denk dat anky ook wel zou willen ruilen af en toe en eens fijn willen kunnen klooien en klieren met een paard lekker anoniem.Kafue schreef:nee nee, dat rijdt jij nooit, dan zul je er eest een slof aan moeten hangenKijk zo gaat het de goede kant uit.
Lekker discussieren en ik heb al 4 paginass vol, op naar de 20.
Pascha schreef:Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar hoe kun je je paard thuis op Z niveau hebben lopen, en op concours met moeite een puntje in de L2 bij elkaar scharrelen?
Jippie schreef:Kafue schreef:nee nee, dat rijdt jij nooit, dan zul je er eest een slof aan moeten hangenKijk zo gaat het de goede kant uit.
Lekker discussieren en ik heb al 4 paginass vol, op naar de 20.
Apple schreef:Hippique, ik geloof dat de reacties niet zozeer met jouw post te maken hebben, maar meer met hoe Kafue zich presenteert op het forum en de verwachtingen die daar blijkbaar door zijn opgeroepen bij mensen.

Anoukie schreef:Kafue, sorry ik ken het begrip sporen met "sonnenrad" niet?
Ik rijd ook met sporen, grof wiel. Dat vind ik niet zo schokkend, zolang je er maar mee kunt rijden. Glad wiel vind ik persoonlijk minder.
Kaja schreef:Kafue haar avater vertegenwoordigd niet haarzelf, maar als ik het goed heb Karen Rehbein met Donnerhall!
Dus als we nu ook al het niveau van mensen gaan meten met het soort avater dan zal ik er strakjes wel even een ezel op zetten....