Taco @ zware dressuurtraining M2 {mooi}

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Re: Taco @ zware dressuurtraining M2 {mooi}

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 09:40

het kan aan mij liggen, maar ik vind het er op sommige foto's uitzien alsof hij nog best zwaar is, in jouw handen zeg maar, terwijl hij zijn achterhand er toch netjes onderzet...
daardoor vind ik het er soms idd iets 'gespannen' uitzien...
maar, jij stelt hem ook anders in dan je zus, dus misschien ook wel weer logisch...
ben het daar wel eens mee, met hoe jij hem instelt...

en verder, echt SUPER dat je zo ver komt met hem... zegt genoeg over je rijkunsten, toch.. Knipoog

en ja, die gra is ook leuk... Lachen

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 12:36

Echt zwaar op de hand is hij niet hoor Haha!
Misschien dat het zo lijkt omdat zijn hals natuurlijk niet zo mooi hoog is ingesteld als bij een KWPN Ja

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:45

ik blijf het heerlijk vinden om naar jullie te kijken!
taco is een prachtig dier!
jullie vormen echt een super goed koppel samen Ja

Sabbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 16:31

Markvniel schreef:

Ok bedankt voor de info! Als ik later zelf wat meer tijd en geld heb zou ik ook wel een Fjord willen hebben! En zeker dat Gra kleurige vind ik wel apart! Ben wel benieuwd naar meer foto's en info (Fokker evt???)

Grtz

Mark

Zal ik me er ook even mee bemoeien Haha!
Ik heb ook een gra fjord (gra/isabel) en ik heb haar van Kraaijeveld, in Rockanje. Ze hebben een stoeterij met alleen gra fjorden, misschien is de moeite waard om te gaan kijken?! Lachen

Verder vind ik Taco echt een hele mooie fjord. Ook leuk om te zien dat je zo ver met hem komt, juist omdat je dat niet zo heel vaak met fjorden ziet, echt heel leuk!! Keep up the good work! OK dan!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:12

Hey.. zit er wel leuk uit, maar eerlijk gezegd nog niet als een M2, maar als ik jouw was zou ik wat aan de mannen doen, soms valt er zeg maar een knik in dat lijkt heel raar voor het oog..
Ik zou taco best wel eens in het echt willen zien en volgens mij is ie wat dikker geworden of niet?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:17

ZIet er goed uit hoor Haha! ..
leuke haf Lachen suc6 in de z Knipoog

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 18:18

Zoro schreef:
Hey.. zit er wel leuk uit, maar eerlijk gezegd nog niet als een M2, maar als ik jouw was zou ik wat aan de mannen doen, soms valt er zeg maar een knik in dat lijkt heel raar voor het oog..
Ik zou taco best wel eens in het echt willen zien en volgens mij is ie wat dikker geworden of niet?

Als het er nog niet uit zou zien als M2 zou ik geen 8 wp hebben Knipoog
En ik ga het nog een keer zeggen, aan die manen valt niks te doen
Dan zou ik het weer helemaal af moeten scheren en dat vind ik echt geen pan Haha!

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 18:18

kimdepim schreef:
ZIet er goed uit hoor Haha! ..
leuke haf Lachen suc6 in de z Knipoog

FJORD Tong uitsteken

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:31

Ooowh, daar hobbelt Taac weer door de bak, het ziet er super uit. Ik vind jullie echt een leuk paar! Ennuh.. Ik vind het vooral ook erg knap dat je hem gewoon (voorlopig dan) richting de Z rijdt, super knap, vooral omdat (voor zover ik het goed begrepen heb) jullie het beide nog moeten leren.
Echt top.. Die Gra is stoer Lachen Heeft wel wat..

Leuk hoor echt waar...
Ennuh, dik? Wil je ruilen.... Knipoog Ik heb wel een dikkere... Pling

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 12:36

weer geweldige foto's Haha! echt Lachen echt super dat ie zo hoog loopt!!!

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 18:33

Ik ben geen fjordengek, maar deze vind ik leuk!!
Je hebt hem erg netjes lopen, vind het kanp dat je zover met hem bent, zie je niet zo erg vaak.....
Heb je misschien ook een Ainsley Vanguard Popular?
Dat zadel heb ik nl. ook, en edeze lijkt er verdacht veel op!! Tong uitsteken
Zit wel erg lekker, vind ik.....

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:31

ik vind het een snoepie Haha! , jullie zijn een mooie combi!

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:45

mooi dier Lachen
leuk stel zijn jullie!
hielen naar beneden en een beetje rechter zitten. verder echt top!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 19:45

patos schreef:
Kijk, dat vind ik nu zo leuk aan jullie twee! Niet dat gezever van: tis een fjord dus krijg ik nooit de punten die ik verdien, maar gewoon: rijden met die hap en we kijken wel waar het schip strand! Als alle Fjorden-, haflinger-, fries- en tinkerrijders nou ook zo'n instelling hadden zaten er een heleboel meer in de hogere dressuurklassen.

Dat is ook niet helemaal waar, maar ik denk niet dat alleen pony-ruiters bij de paarden hier last van hebben. Zo ken ik ook iemand die bij bepaalde jury's altijd lage punten kreeg. Soms zélfs met commentaar in de trend van, "je rijdt goed maar ik vind je paard niks". Rolleyes Maar dus wel gewoon met KWPN: Ik denk dat het dus ook afhangt van de uitstraling van je paard, die sommige mensen misschien niet helemaal aanspreekt. En bewust óf onbewust kan dat toch in de punten schelen. Ik denk overigens dat het ook al een heel end scheelt als je pony-beest nageeflijk / netjes loopt. Zeker met een korte nek (ikzelf heb ook keihard gewerkt om mijn ijslander soepel te krijgen in de dressuur en we hebben nog een lange weg te gaan dus ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. en dan heb ík nog nieteens dressuurambities, maar rij ik endurance.) is dat best lastig, mijn ijslander vind nageven ook best lastig en het heeft een poos geduurd voor hij het uberhaupt deed in draf en galop, we zijn er nog steeds mee bezig. Vork Maar ik denk dat dat een van de probleempunten is. En vaak als pony's met een korte nek eenmaal nageeflijk zijn én voor de rest ook soepel (dus stelling, gemakkelijk korte wendingen e.d.) denk ik dat het vrij gauw gaat, dan heb je het moeilijkste al achter de rug. Maar ik ben er zeker wel van overtuigd dat het kan. Ja Alleen kan ik me ook voorstellen dat af-en-toe punten toch deels worden beoordeelt door wat de smaak van de jury is (dus het is wel zo dat als je een nette proef rijdt je hoge punten krijgt, maar misschien had je nog net íets hogere punten gehad als de jury je paard helemaal super geweldig had gevonden. of andersom, iets lagere als ze je paard niet echt iets vinden. hoewel het denk ik geen tientallen punten zullen schelen Haha!). En dan doel ik dus niet alleen op tinkers, haflingers, fjorden e.d. maar ook op 'gewone' dressuurpony's en -paarden. Knipoog Het blijft nou eenmaal een jurysport en daar zit naar mijn idee toch altijd wel íets subjectiviteit in, bewust of onbewust... Knipoog

Maare als jij altijd de punten krijgt die je verdient is dat zowiezo een compliment voor Taac's uitstraling, of niet? Haha!

Ik dacht al wat gereageerd te hebben hier, maar volgens mij weet je ondertussen ook wel dat ik Taco een prachtdier vind. Haha!

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 14:40

heel erg netjes, maar t lijkt als of je heel veel na beneden kijkt ipv vooruit.

nathalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 15:08

Vind jullie een leuke combinatie , heel knap hoor!!
Weet uit ervaring hoe het is om hoog te rijden met een koudbloedje.

Nu wil ik niet betweterig doen , maar misschien kun je iets beter op de houding van je hoofd letten je kijkt constant naar beneden.
( kleinigheidje )