corinapasen schreef:Wat een vreselijk hoerige foto's...
Dit vind ik trouwens een heel overdreven reactie.
De foto's zijn mss gewaaagd, maar hoerig

Nog nooit een blote navel gezien?
Sorry maar deze reactie komt erg preuts over.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
corinapasen schreef:Wat een vreselijk hoerige foto's...

milo schreef:Lenn schreef:jaaaa jij bent zeker degene die de roddel in stand houdt dat vrouwen geil worden van paardrijden
hahaha, je weet toch: 80% van de vrouwen komt op hun paard?![]()
je wil niet weten waar ik aan denk als ik hard aan het werk ben op mijn zwetende gespierde rambo
Taaclover schreef:Die laatste is erg mooi
Heeft die fotograaf ook een website?
boven aan of nou ja die 2 mensen
MelodyT schreef:Bedankt voor de mensen die wel leuke reacties kunnen geven!
Over ordi en hoerig dat vind ik echt nergens over gaan hoor..hoe kunnen jullie nou bepalen vanaf een foto of ik hoerig ben???Nou sorry hoor maar word echt niet hoerig van mijn paard!
En die blik waar jullie het steeds over hebben denk dat ik gewoon altijd zo kijk want zie geen verschil met andere fotos die ik van mezelf heb
iedereen kan lachen.![]()
!Ieder heeft toch zn eigen blik op fotos vind ik altijd..
En het kan best zijn dat zijn aandacht alleen uitgaat naar het model want hij is niet voor nix een Modelfotograaf dan kan hij wel eens wat foutjes maken vind ik..En Jan Outjes is zeker geen vieze vent hij doet alles in overleg met het model heb voor deze shoot nix betaald omdat dit een TFP shoot was dat houd in dat je fotos krijgt voor het poseren!Hij vond het gewoon leuk om een xtje een shoot met Model en paard te doen en heeft mij daarvoor gevraagt.
Op het Modellenforum waar ik ook zit heb ik gelukkig wel allemaal positieve reacties gehad..
die hebben ook geen verstand van paarden fotograveren. bij model foto's gaat het alleen om het model. net als bij jou foto's beetje jammer![]()
Nou Mods sluit dit topic maar want hier heb ik allemaal geen zin in!

mooi paardje hoor!
jullie zijn een leuke combi samen!
maar voor de rest leuk gedaan
)