Melody @work op de zandvlakte tijdens fotoshoot!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

skara

Re: Melody @work op de zandvlakte tijdens fotoshoot!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 10:40

corinapasen schreef:
Wat een vreselijk hoerige foto's...

Dit vind ik trouwens een heel overdreven reactie.
De foto's zijn mss gewaaagd, maar hoerig

Nog nooit een blote navel gezien?
Sorry maar deze reactie komt erg preuts over.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 10:53

Bedankt voor de mensen die wel leuke reacties kunnen geven!
Over ordi en hoerig dat vind ik echt nergens over gaan hoor..hoe kunnen jullie nou bepalen vanaf een foto of ik hoerig ben???Nou sorry hoor maar word echt niet hoerig van mijn paard!
En die blik waar jullie het steeds over hebben denk dat ik gewoon altijd zo kijk want zie geen verschil met andere fotos die ik van mezelf heb!Ieder heeft toch zn eigen blik op fotos vind ik altijd..

En het kan best zijn dat zijn aandacht alleen uitgaat naar het model want hij is niet voor nix een Modelfotograaf dan kan hij wel eens wat foutjes maken vind ik..En Jan Outjes is zeker geen vieze vent hij doet alles in overleg met het model heb voor deze shoot nix betaald omdat dit een TFP shoot was dat houd in dat je fotos krijgt voor het poseren!Hij vond het gewoon leuk om een xtje een shoot met Model en paard te doen en heeft mij daarvoor gevraagt.

Op het Modellenforum waar ik ook zit heb ik gelukkig wel allemaal positieve reacties gehad..

Nou Mods sluit dit topic maar want hier heb ik allemaal geen zin in!

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:01

commentaar hoort er nou eenmaal bij Knipoog

ik vind je een knappe meid hoor en een leuke pony..
Verder vind ik dat hij niet zo goed paarden kan fotograferen maar, dat ben ik..

ik vind de foto ideeën wel leuk opzich Lachen

Forestmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:48

Mooie foto's Inderdaad trekt de fotograaf erg naar het model, maar vind je het gek, hij is modelfotograaf.
Toch vind ik het leuk dat hij ook eens foto's wou maken met paard en ruiter!!
Leuke foto's !!

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 15:50

Wat een vreselijk gezeik weer allemaal zeg.
Nou ik vind het super leuke foto's hoor! Ja
Erg gaaf paardje ook, en ik vind je echt niet hoerig of wat dan ook overkomen hoor.Nogmaals vidn ze erg leuk wees er maar trots op.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 16:32

Stoer joh!

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 17:26

milo schreef:
Lenn schreef:
jaaaa jij bent zeker degene die de roddel in stand houdt dat vrouwen geil worden van paardrijden Clown

hahaha, je weet toch: 80% van de vrouwen komt op hun paard? Clown

je wil niet weten waar ik aan denk als ik hard aan het werk ben op mijn zwetende gespierde rambo Haha!

Haha! Haha! Haha!

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 17:34

Taaclover schreef:
Die laatste is erg mooi Ja
Heeft die fotograaf ook een website?

nou, ik vind die eerste foto's slechte foto's voor een fotograaf
zon vrijend stel op de achtergrond bederft de hele foto Clown boven aan of nou ja die 2 mensen Koe

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 23:19

er zitten idd leuke foto's bij, maar kom op meid, je weet dat je én positieve, maar ook zeker negatieve reacties kan krijgen op zo'n forum, das het risico als je ze hier plaatst!!

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:35

MelodyT schreef:
Bedankt voor de mensen die wel leuke reacties kunnen geven!
Over ordi en hoerig dat vind ik echt nergens over gaan hoor..hoe kunnen jullie nou bepalen vanaf een foto of ik hoerig ben???Nou sorry hoor maar word echt niet hoerig van mijn paard!
En die blik waar jullie het steeds over hebben denk dat ik gewoon altijd zo kijk want zie geen verschil met andere fotos die ik van mezelf heb

iedereen kan lachen. Clown

!Ieder heeft toch zn eigen blik op fotos vind ik altijd..

En het kan best zijn dat zijn aandacht alleen uitgaat naar het model want hij is niet voor nix een Modelfotograaf dan kan hij wel eens wat foutjes maken vind ik..En Jan Outjes is zeker geen vieze vent hij doet alles in overleg met het model heb voor deze shoot nix betaald omdat dit een TFP shoot was dat houd in dat je fotos krijgt voor het poseren!Hij vond het gewoon leuk om een xtje een shoot met Model en paard te doen en heeft mij daarvoor gevraagt.

Op het Modellenforum waar ik ook zit heb ik gelukkig wel allemaal positieve reacties gehad..

die hebben ook geen verstand van paarden fotograveren. bij model foto's gaat het alleen om het model. net als bij jou foto's beetje jammer Clown

Nou Mods sluit dit topic maar want hier heb ik allemaal geen zin in!

verder vind ik je paard echt een leuk dier. maar ik zou volgende keer iets anders aan doen. vind die eerste paar foto's echt leuk maar kleed je paard er dan ook naar.. lekker zonder zadel en een net halster. of hoofdstel. beetje jammer dat daar niet eens aan gedacht is. Slapen

doubledream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 10:08

het was voor die fotograaf de eerste keer dat hij paarden foto's nam. Misschien is je kleding niet geschikt op dat moment. Maar dat moet je zelf weten.
Veder wil ik je vragen wil jij foto model worden? Je hebt er wel aanleg voor zoals je in de camera kijkt. Leuk paardje en jij zelf hebt wel een knap koppie.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 10:51

Ik doe zelf al afentoe modellenwerk gewoon als hobbie bedankt voor het compliment!
En ja kleding keuze is ieders smaak..het komt denk ik ook een beetje door dat ik eerst een shoot met nog een model erbij zou doen die dus echt niet in paardrijkleding wou poseren maar zij belde sochtends toen ik al bij mn paard was met alle spullen af!Ik had me kleding dus ook een beetje afgestemt op het andere model..

Zonder zadel was misschien wel mooier geweest maar 1 dat is melody nog niet gewend en als ze buiten is is ze zo fel dat ik met zadel erop er al mn handen aan vol heb om dr onder me te houden!
Ze is gewoon heel enthousiast als ze buiten is..

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:02

Ik zal je foto's niet hoerig of ordinair noemen maar ik zou een fotoshoot waarbij je zo wil kijken en gekleed gaan niet met mijn paard erbij doen.....het is gewoon een vreemde combi...

dat je geen rijkleren aanhebt begrijp ik...en die spijkerbroek kan ook bast maar...blote navels en lage decolitees vind ik niet passen bij een paardenfotoshoot.....

daarbij kun je idd in de foto's weerzien dat de fotograaf druk is met jou...en niet met je paard...

maar je zal wel lol hebben gehad denk ik zo en daar gaat t om he Cool

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 11:18

*knip*
Laatst bijgewerkt door Olle op 19-09-23 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 13:27

haha de vogue is beetje te hoog gegrepen!
Maar toch bedankt!

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:30

mooie foto's vooral de 4e van onder en de laaste vind ik erg mooi Ja

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:32

Ik vind het zelf ook wel mooie foto's! Het is niet zo natuurlijk, iedere keer weer andere kleding aan enzo (en niet echt ruiterkleding). Dit komt omdat het zoveel foto's zijn. Als je 1 of 2 foto's zou plaatsen, zou dat denk ik wel anders overkomen op de mensen. Vind het verder een beetje gezeik, jullie zijn een mooie combinatie en ook de kwaliteit van de foto's vind ik goed!

mariatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:48

wow! Haha! mooi paardje hoor! Knipoog jullie zijn een leuke combi samen!
jammer inderdaad van de oren en benen van je paardje Ach gut maar voor de rest leuk gedaan
(maar ik geloof dat de fotograaf wel een beetje een vies mannetje is zo aan de site te zien Bloos )

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-05 18:46

nou dat lijkt misschien op de site omdat de meeste modellen die hij heeft gehad ook naakt wouden(zelf)en ja waarom zou je fotos die goed gelukt zijn niet op je site zetten ookal is het toevallig naakt.

Maar Jan is alles behalve een vies mannetje hoor..Hij doet alles netjes en in overleg en je mag zelf bepalen wat je wel en niet wil..
Nee is ook nee bij hem en hij gaat er niet over door en dat kan ik jammergenoeg niet over alle modelfotograven zeggen..

frieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 18:58

leuke foto's meid..
je hebt zo te lezen al genoeg commentaar gekregen en je weet nu onderhand wel wat iedereen ervan denkt!!
waarvoor doe je modellenwerk?en welk modellenforum is dat wat je hierboven ergens zei?

gr esther

ps..super paardje heb je!!!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 20:06

Jullie zijn echt een leuke combinatie Pling
Mooie foto's hoor!

Dressage_Haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 21:35

wooww.. gave foto's!!!
echt bruuut Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 21:47

Jammer dat je op de gallopeer foto's er zo houterig opzit, als je dan voor een fotoshoot gaat zou ik ieder gaan voor een mooie paardrij outfit, en die heb ik heel vaak voorbij zien komen, dus ze bestaan!

Verder krijg ik zelf een naar idee bij dit soort foto's, dit zijn een ander soort "band" foto's dan ik persoonlijk wil zien bij 2 goede maatjes. Ik vind dit ook iets naar ordinair neigen, omdat je in je bikini op je paard voorover hangt, ben je nu in het water oke, maar je staat op een zandvlakte, ik vind dat je naar mijn zin iets te "erotisch" over hem heen hangt, ik mis absoluut de spontaniteit.

Maar als jij er blij mee bent, go for it!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 08:24

Die galopfoto's zijn wel leuk, de rest wat minder vind ik, idd mis ik ook de spontaniteit. Het is jammer dat het paard er niet helemaal opstaat op de laatste foto's. Wel een leuk koppie heeft ie!

amigo1310

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 08:26

paardensletjes bestaan dus echt hahah wat een grap....... leuke foto's ....VAN JE PAARDJE.................voor de rest zoek een jongen ofzo