Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
voordat ik ga flippen haha
maar een aantal lesjes met Marcus zou ook wel fijn zijn, maar ik ga pas met hem naar buiten als hij 100% niet meer schrikachtig is
dan denk ik ook zo van tja jullie kunnen wel commentaar leveren maar om een eens leuke reactie te geven nee. ChingYi schreef:
@Lielle: bedankt, ik snap het opzich wel maar het is best wel vervelend als je iets leuks probeert te doen en alleen maar wordt afgezeken(ok er zijn een aantal leuke reacties tussen maar toch) en je opent bijv. een leuk topic met geen fouten zal maar zeggen en er wordt nauwelijks op gereageerddan denk ik ook zo van tja jullie kunnen wel commentaar leveren maar om een eens leuke reactie te geven nee.

dit is beter....hier kan ik fatsoenlijk op reageren zonder los te barsten allemaal hartstikke bedankt alleen 1 ding....gekkesies ik wordt niet goed van jouw pmetjes
ChingYi schreef:ja hehe hier kan ik nou eens wat mee![]()
![]()
![]()
dit is beter....hier kan ik fatsoenlijk op reageren zonder los te barsten allemaal hartstikke bedankt alleen 1 ding....gekkesies ik wordt niet goed van jouw pmetjes
![]()
![]()
![]()
maarja in ieder geval ga ik dus wel les nemen met mijn verzorgpony

Sammiej schreef:ChingYi schreef:ja hehe hier kan ik nou eens wat mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maarja in ieder geval ga ik dus wel les nemen met mijn verzorgpony
Neem al 't gegeven advies nog wel mee he.
Beloof je het aan de bokkers?
Zo valt er nog eens wat te regelen
ChingYi schreef:
ja haha zeker...ik ga het proberen maar verwaxht a.u.b. niet te veel in 1 keer
Sammiej schreef:ChingYi schreef:
ja haha zeker...ik ga het proberen maar verwaxht a.u.b. niet te veel in 1 keer
We zullen niet te veel verwachten, maar let echt op dingen die onveilig zijn en niet goed voor de pony!
Denk goed na voor je iets doet of het wel verstandig is.
!!!Whisperke schreef:Nou ik zal ook in het kort mijn beeld erop geven nou dat het gevaarlijk is is duidelijk maar er zijn zoveel bokkers die niet goed springmateriaal hebben en daar wordt ook niets overgezegt en met emmers, pas was er ook een klein atje wel ouder die over een plank met emmers sprong, die plank werd niet gezien, alleen dat dat ponytje zo hoog sprong is ook gevaarlijk en die kon onder de hindernis door. Het is niet goed om een 2 jarige veel te laten springen maar een keer maakt dat niet uit. Ga maar eens op een springstal kijken daar zul je het vast ook wel eens tegen komen!!!
ik vind de ponytjes wel leuk uit zien ik kom er iedere dag langs!!!
Ik kan 1 ding misschien zeggen plaats geen foto's waar geen verbetering op te zien valt!!! Ik ben immers er ook achter hoe bokt wel eens over kan komen soms zijn ze er om commentaar te levereen (positief) maar gaat het ook een keer goed zetten ze er ook niet op het gaat beter!! hhhmmm toch nog langer dan ik dacht

Sammiej schreef:En dat zijn Oscar's woorden en als persoonlijke fan(onderschrift) wil ik dubbel erop duiden dat hij gelijk heeft.
Verder doe er alstjeblieft wat mee....
???????Citaat:maar zo heb ik er ook geen zin in, maarja dat is idd typisch bokten ja ik dacht dat het voor een keertje wel moest kunnen, maarja die...........bokkers ook
![]()