Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze kunnen niet zonder, maar dat geld niet voor iedereen.
Yosan schreef:nu lopen jullie door te zagen over dat cappie, maar de kans dat hij, of een ander kind, iets overkomt is vele malen groter als hij aan het spelen is, denk bv aan het buiten spelen, en een kind klimt ergens op, moet je een kind dan ook een cap opzetten, lieslaarsen aandoen, en een bodyprotector omdoen, of zeg je dat een kind ook nog mag leven en spelen.
De mensen die zo ontzettend lopen door te zagen over de veiligheid van een cap etc. hebben volgens mij een heel moeilijk leven.
ze hebben niet van hun fouten geleerd, maar ze zijn er angstig van geworden, en dat is dus nu de grootste fout die ze maken.
daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet voorzichtig mogen zijn, maar door hun angstigheid zorgen ze er wel voor dat hun kind net zo angstig wordt.![]()
mijn motto is dan ook dat je je altijd aan de regels van het paardrijden moet houden, en je weet hoe het spreekwoord gaat.
Jong geleerd is oud gedaan.
ps de regels van het paardrijden houden niet in dat je je kind of jezelf aan alle kanten moet beschermen tegen het paardrijden.

Mooie knol ook