What good from you and the horse that you can do these excercises without spur!
Keep up the good work, I think we will see you somewhere in the records!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
v0sj schreef:meloveshein schreef:Trouwens wie weet van wie deze muziek is??
Dat wil ik ook wel weten, Tell us!

: IK wil ook een eigen paardje en dan zo ver komen! echt gewoon heeeeeeeeel mooi dat je dit allemaal met je paard kan!
You are a very good rider. You and Oliver are a good team! SuzyE schreef:phill collins and horses.. sounds greatI guess we will see the two of you in Peking?

Thank you very much you guys!
Liz Le0niie schreef:SuzyE schreef:phill collins and horses.. sounds greatI guess we will see the two of you in Peking?
Weet jij misschien hoe het nummer van Phil Collins heet? Ook voor de anderen,, wie wete het..?? Ik MOET het nummer hebben..
Good luck for the future! xxx Citaat:Weet jij misschien hoe het nummer van Phil Collins heet? Ook voor de anderen,, wie wete het..?? Ik MOET het nummer hebben..
Citaat:You should ask Liz, I only heard it was phill collins, send her a pb or something?
Do you send her a pb? Or do I have to do that?
Het is dus Phil Collins - that's all.
ziet er vet goed uit..lekker soepel, alleen denk erom dat je niet teveel gaat bewegen met je bovenlichaam. Ramoon schreef:AAAAAAAAAH Ik ben zo jaloers op je paardziet er vet goed uit..lekker soepel, alleen denk erom dat je niet teveel gaat bewegen met je bovenlichaam.

Lioke schreef:Ik heb gevonden van wie de muziek isHet is dus Phil Collins - that's all.