Anouar @ derby (paardenrennen)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

yambalaya

Re: Anouar @ derby (paardenrennen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 13:18

hey misty heb je mn bericht al gehad???

rodriquez

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:02

Hoi Anouar!
Wat gaaf zeg die foto's!Zijn die wedstrijden vaak? Sta jij ook op zie stal? Lijkt mij namelijk wel gaaf om op zo'n stal te staan waar ze zulke wedstrijden organiseren doen ze daarook KNHS?
Ik sta in almere dus is niet ver weg
gr R

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 19:24

Max4ever schreef:
En uiteraard goed schoeisel! Dus laarzen of jodphurs met chaps... da's wel zo veilig! En zwepen en sporen zijn verboden, dus laat die maar thuis. Jammer dat je 8e van de 11 bent geworden met de cross Len, maar dan hoef je je tenminste niet onnodig druk te maken over een eventuele wisselbeker. Want het heet niet voor niets een WISSELbeker!

yambalaya schreef:
ja mensen wie weet nog niet wat de betekenis van een WISSELBEKER is??????? tja tis ook zo'n moeilijk woord!haha en zeg niet dat de sponsor van de beker KRENTERIG is!!! vond ie niet zo leuk hij heeft van ons allemaal een mailtje gehad waar je tekst instond! dus beetje dom Haha!

flashback schreef:
nee maar wij weten wel wie jij bent!!

Gatverdamme wat ontzettend zielig om speciaal een (schaduw)account aan te gaan maken om hier te komen rellen. Lenneke heeft gelijk als ze zegt dat je een wisselbeker na drie keer winnen mag houden, en het is mij wel duidelijk dat hier veel jaloezie heerst dat Lenneke nog steeds alle prijzen komt wegkapen, ook al staat ze niet meer op de Laanhoeve. Laf overigens, om onder een schuilnaam te gaan posten... Gaaaap

Max4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 22:21

Gulpje schreef:
Max4ever schreef:
En uiteraard goed schoeisel! Dus laarzen of jodphurs met chaps... da's wel zo veilig! En zwepen en sporen zijn verboden, dus laat die maar thuis. Jammer dat je 8e van de 11 bent geworden met de cross Len, maar dan hoef je je tenminste niet onnodig druk te maken over een eventuele wisselbeker. Want het heet niet voor niets een WISSELbeker!

yambalaya schreef:
ja mensen wie weet nog niet wat de betekenis van een WISSELBEKER is??????? tja tis ook zo'n moeilijk woord!haha en zeg niet dat de sponsor van de beker KRENTERIG is!!! vond ie niet zo leuk hij heeft van ons allemaal een mailtje gehad waar je tekst instond! dus beetje dom Haha!

flashback schreef:
nee maar wij weten wel wie jij bent!!

Gatverdamme wat ontzettend zielig om speciaal een (schaduw)account aan te gaan maken om hier te komen rellen. Lenneke heeft gelijk als ze zegt dat je een wisselbeker na drie keer winnen mag houden, en het is mij wel duidelijk dat hier veel jaloezie heerst dat Lenneke nog steeds alle prijzen komt wegkapen, ook al staat ze niet meer op de Laanhoeve. Laf overigens, om onder een schuilnaam te gaan posten... Gaaaap

Nee, gulpje is een lekkere echte naam!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 22:24

Jemig zeg! Hoe oud ben je. Boos!
Laten we het hier even gezellig en on-topic houden.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 22:36

Max4ever schreef:

Nee, gulpje is een lekkere echte naam!

Lenneke weet van mij tenminste wie ik ben, en jij mag het ook weten hoor. Ik heet Bregje de Boer, ik kom uit Hilversum en mn paard Daisy staat bij Stolk in Ankeveen. Ik werk bij een platenmaatschappij, en ben druk met wedstrijden rijden. Verder heb ik een kat, Harry, en ik woon al meer dan 4 jaar samen met mijn vriendje, Peter. (Dit had je overigens ook in m'n profiel kunnen lezen ware het niet dat deze jammergenoeg op dit moment platligt.)

En nu jij weer!
Doei!

Dit doet er trouwens niet aan af dat de enige redne waarom JIJ je hier hebt aangemeld is om iemand te stangen, en dat is en blijft ontzettend zielig. Koe

C_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 12:11

Wat een l*llige opmerkingen!! OK dan! Dat is toch nergens voor nodig?? Anouar15 mag toch gewoon zeggen dat ze het hooi smerig vond en de boxen vies??? Lips are sealed Ieder zijn mening. Lips are sealed Ze klinkt als erg aardig en gezellig, het zal dus best wel meevallen allemaal Rolleyes

rodriquez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:20

Goh wat doen julie allemaal achterlijk tegen haar.

rodriquez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:21

Hoi len
je moet je niets van dat achterlijke gelul aantrekken hoor, dat zijn gewoon een paar zielige jaloerse meiden. Er zijn vel mensen die het wel leuk voor je vinden.
maar was het echt zo slecht op die stal waar je eerst stond? ik hoor er best goede verhalen over!

gr r

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 20:53

Wat flauw zeg die schaduwaccounts..

rodriquez

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 11:55

hoe kan ik dan een profiel maken met een foto en mn plaatsnaam want dat lukt me niet! please help me!!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 14:13

plaatsnaam kan je gewoon intypen, foto weet ik ook even niet meer.

die meisjes zijn badmutsen, wees dan ook zo stoer om te vertellen wie je bent, want op dit moment heeft niemand respect voor je.

leuk zeg, dat je gewonnen hebt! het gevoel als je paard zijn knopjes omzet en ervoor gaat, is echt heel leuk!

C_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 16:26

Milo, je hebt gelijk over dat respect-gedoe. Het is heel belangrijk om respectvol met je medemens om te gaan en om respectvol over je medemens te praten. Vind het vooral erg respectloos Boos! om lelijk over mensen te spreken die je erg hebben geholpen en uuuuuren tijd hebben gestoken in het helpen van bv je paard 'trailermak' maken. Dit gewoon als klein voorbeeld hoor (en geheel off-topic!)!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 18:39

C_tje schreef:
Milo, je hebt gelijk over dat respect-gedoe. Het is heel belangrijk om respectvol met je medemens om te gaan en om respectvol over je medemens te praten. Vind het vooral erg respectloos Boos! om lelijk over mensen te spreken die je erg hebben geholpen en uuuuuren tijd hebben gestoken in het helpen van bv je paard 'trailermak' maken. Dit gewoon als klein voorbeeld hoor (en geheel off-topic!)!

Nogmaals, als je een 'probleem' hebt met iemand spreek je dat netjes face to face uit. Je gaat dus niet als een trieste lafzak even een account aanmaken op een forum om te gaan zeiken over iemand.

C_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 19:01

Het spijt mij dat ik je boos heb gemaakt Ach gut . Het is inderdaad niet netjes om problemen in de groep te gooien in plaats van ze face to face uit te praten. Je hebt gelijk hiermee! By the way: ik ben niet een trieste lafzak die zeikt in een topic over iemand Verward ..... Zullen we het maar weer gaan hebben over de derby? Daar gaat dit topic tenslotte over. Ja ?!

ebstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:01

hallo len.
gefeliciteerd met je overwinning en wat een mooie foto`s.
maar je wilt concurrentie?waarom start je dan niet met hem op een echte baan tegen andere renarabieren?of durf je dat niet aan?de vader en moeder van jou paard hebben daar ook gelopen.hij is er voor gefokt.
en dan die beker,zielig van je om een sponser af te kraken.
wees blij dat er nog mensen zijn die sponseren en 3 x winnen wil niet altijd zeggen dat je die beker mag houden.er zijn wisselbekers die je nooit mag houden.
en dan nog dat gemopper over je oude stal,als je een beetje verstand van paarden hebt dan weet je dat de paarden op die manege super verzorgt worden.wat ik erg vind is dat jij je hoefijzers van je paard laat halen een dag voor dat je endurance ging rijden!werd je toen gediscwalificeerd omdat je paard niet door de controle kwam,kreupel geloof ik.
ik stop er nou maar mee want anders ben ik nog wel een dagje bezig over jou,trailerangst,je bijrijdster,je ouders die je zwart maakt en ga zo maar door.
biel,kijk eerst eens naar jezelf voordat je commentaar op andere gaat leveren.heel veel succes met je paard.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 08:32

Ik ga even vragen of hier wat bans kunnen worden uitgedeeld, want we worden hier overspoeld door ontzettende laffe achterbakse jaloerse pennymeisjes.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 08:47

Als jullie persoonlijke problemen hebben, is het wel heel stoer om een schuilnaam aan te maken en de TS dan pas iets durven te zeggen. Als jullie haar stalgenootjes waren heeft ze groot gelijk dat ze is weggegaan, jaloerse tutjes Blond

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:04

Het ziet er leuk uithoro.. maar ik heb wat tegen paarden rennen, kweet niet. maja.. jij zult het wel goed doen !:)

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 09:35

Ben het volledig met Gulpje eens, helaas zullen er altijd zielige jaloerse mensen blijven. Ik vind dat je het onwijs goed gedaan hebt Anouar en je hebt niets voor niets gewonnen toch?! En een wisselbeker is idd bij 3x winnen houden. Maar voor de jaloerse teefjes, wees niet zo'n lafbek en kom uit voor je identiteit!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:22

Slotje wegens overvloed aan schaduwaccounts.