jah ze maakt fouten en ja ze ging te snel maar ze doet haar best
en dat kan je ook zien, ze oefend hard en ze vraagt om onderbouwde kritiek zodat ze nog beter weet waar ze op moet letten op de momenten dat ze geen les heeft. ze neemt ook niet voor niks les en ze oefent niet voor niks zo hard.
ik heb zelf niet het idee dat ze haar paard slaat zoals sommige hier aangekaart hebben.
en ik heb zeker niet het idee dat stef niet goed zou zijn voor haar paarden.
dus stef neem hierin mee wat je mee kunt nemen probeer overal waar je iets uit kunt halen het eruit te halen bespreek het eventueel met je trainster, heb je haar deze foto's gestuurd? zij kan je ook wel vertellen hoe of wat daarmee en dan kan je daar in de les ook weer op verder werken.
jij en je paardje redden het wel jullie zijn al goed op weg

groetjes fabske
.
.
Maar zo hebben ze mij vroeger het 'sturen' aangeleerd en dat verander je niet zo 1, 2, 3. helaas niet. maar goed ik ben er druk mee aan het werk want ik ben gezegend met net zoon geweldig paard als stef! alleen die van mij een fjord :p Maar mijn paard pikt alles van mij en daar ben ik laatst door Sonja nog eens even goed opgewezen! ik ben er alleen maar gekker mee geworden! En werk nu ook hard aan de tips die ik van Sonja heb!