Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Sfieke schreef:Okee... nu is al 100 keer gezegd dat het meisje niet met een slof moet springen, les moet nemen of zelfs nooit meer mag springen! Ik las net dat ze het dier graag als dressuurpaard wil houden en niet als springer, dat ze binnenkort L mag strarten (in de dressuur neem ik aan) en dat ze twee keer in de week les heeft
![]()
Als wij nou ophouden over het feit dat die slof zo slecht is, want ik denk dat dat wel doorgedrongen isEn als zij nou foto's plaatst van hoe zij dressuur rijdt... daar ben ik namelijk erg benieuwd naar!
Misschien hebben wij wel een heel vertekend beeld van je gekregen.. we willen je niet boos maken! Zijn alleen een beetje geschrokken van hoe het er op de foto's aan toe gaat....
(ben verder niet nieuwsgierig hoor)
Wie weet bedenk je je nog eens en dan heb je er dan de problemen van als het tegenzit. En je geeft zelf al aan dat je voor je ruiterbewijs ook een sprongetje moet maken.

? 
Celvin schreef:Poeh poeh poeh.. alle anky's weer bij elkaar
Ik ga er verder niet over beginnen, want ik heb de balle verstand niet van springen !!
Scheit zelf namelijk drie kleuren als ik een hindernis zie staan
Verder leuk paardje enne kicke rijbroek![]()
Enne isse die haflinger misschien Pousti van Nanette en Jolie Klingen ??
Kan het niet erg goed zien maar als ik naar z'n hooffie kijk.. lijktie wel !
GabBiej schreef:ja bedankt voor de tip maar het ging wel goed en ik had de slof niet eens beet had hem alleen maar om omdat het de eerst keer was en hij best druk was omdat het winderig was en hij daar erg op reageerd..

Zoals ik het zie hangen de teugels LOS en zit je aan de slof boven de hindernis...............
Annetje schreef:Ik vind het er ook niet lekker uitzien. Paard doet zijn hoofd omhoog, slof staat helemaal strak. Misschien dat als je gewoon meegaat met je handen (en dus ook met die slof) dat je paard dan wel gewoon rond wordt boven de sprong. Ik denk ook dat het een goed idee is om in de verlichte zit te gaan zitten in de sprong, dan onlast je de rug van je paard een beetje.
Die laatste pony vind ik trouwens érg leuk!