Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[*olduser*] schreef:Jammer dat je nu nog geen antwoord gegeven hebt op de vraag hoe je er nu achter gekomen bent dat hij GP gelopen heeft omdat je in een eerder topic dat vermelde dat hij nergens GP geregistreerd stond.
Niet eens B als ik het goed begrepen heb.
Ook blijf ik benieuwd wie hem in de GP gestart heeft.

Coentjuh schreef:Wat zegt de veearts ervan? Dat je gewoon door kan rijden?
fjordygirl schreef:En imposant: jij rijdt netjes en als jij en je paard er plezier in hebben is dat het belangrijkste toch?
nog even en hij komt weer meer naar beneden.. ga zo door

Er kan dus gwOon nOg heerlijk mee gereden wOrden , alleen dat hOge niveau kan die dus nOoit meer halen!
.. Dusse, dat cOmmentaar ... ff dimme!!
...
.. 
WildWings schreef:Tja, zelfs ná alles wat je gezegd hebt kan het er bij mij niet in dat je zulke oefeningen doet met je paard.imposant schreef:en als jullie allemaal van die goede adviezen hebben kom het dan maar eens laten zien of jullie het beter kunnen op hem!
hij staat in portengen portengense weg nummer 6!!
kom maar op! en laat het maar eens zien! !
Niemand zegt dat ze het beter kunnen. Volgens mij zegt het meerendeel van de reagerende bokkers dat het juist níet verstandig is om zulke oefeningen te doen met jouw paard. Dus ik denk niet dat er iemand interesse in heeft om passage en piaffe 'beter te kunnen' dan jij dan kan op je paard.. want de meeste zijn juist van mening dat je die oefeningen beter niet zou kunnen doen op zo'n manier.
..
Volledig verzet dus, wat kan voortkomen uit veel verschillende oorzaken. Waaronder natuurlijk doodgewoon pijn.