topspringer weer eens foto,s for en after

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wat moeten wij veranderen bij het springen?????

onze zit
76 (38%)
Onze handen
47 (23%)
de zin van de pony of anders....Tong uitsteken
73 (37%)

Totaal aantal stemmen: 196

Margon

Re: topspringer weer eens foto,s for en after

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:38

de optie waar ik voor zou kiezen staat er niet bij: nl. een andere pony! ik vind jullie veel te groot! als je je benen zou laten hangen dan zou je zelf de balk eraf tikken.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:49

jaaa ik wil ook een dreigmail, gezellig hoor Lachen

zo, goede duidelijke foto's, met die zweep belicht.
jullie gaan wel lekker van wanten he!!!!
ik vind dit zielig en niet kunnen.
die pony krijgt een pijnlijke doorgezakte rug en een harde uitgescurde eeltmond van jullie. en een zwepenfobie.
en pijn in zn buik van al dat geschop, als het niet gekneusde ribben zijn.

als je dan geluk hebt vat ie je een keer aan en dan wordt ie weggedaan onder het nom van: een kreng van een vals beest.

had laatst een topic gezien van een vrouw, die een shetlander gratig kreeg, omdat ie zogenaamt vals was.
was ook een donkere. hmm...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 16:55

ehm. Misschien een domme vraag, maar die foto's die al verberterd zijn staan die er al bij of moet je die nog maken? Nagelbijten / Gniffelen

springen zonder zade vind ik opzich nog niet zon ramp! als je een beetje evenwicht hebt kom je niet zo hard neer (spreek uit ervaring)

maar jullie zijn echt veel te groot voor dat diertje Lachen Je ziet em praktisch niet lopen als je derop zit. (op de 1ste foto al niet)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:02

Ben het helemaal eens met de 3 reacties voor mij, wat jullie doen vindt ik echt niet kunnen!

punkyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 17:03

Ik vind het er in ieder geval beter uit zien dan eerst, maar jullie zijn toch echt te groot hoor!!! Ik geloof best dat hij jullie kan dragen, maar toch vind ik het niet eerlijk tegenover je pony.... een andere verzorger is een heeeeel goed plan meiden OK dan!

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 18:40

trouwens ik wacht op mijn dreigmail !!
met hoeveel kinderen doen jullie trouwens die shet ?? is de eigenaar op de hoogte wat voor dingen jullie met die shet doen?
ik hoop voor de pony dat die snel een andere verzorger krijgt

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 18:44

ik wil je er wel 1 sturen (dreigpm Tong uitsteken)

hahahaha

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:34

nou mooi is anders :s

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 20:28

uuuhhhh....

Wat moet dit nou weer voorstellen???
Ik dacht oh een mooi springtopic van iemands paar ofzo krijg ik dit??
wasditnou? soory jullie zijn te groot flikker alsjublieft die zweep weg en ga schaken ofzo...

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 09:03

Ik word er zoieso al gek van dat de topictitels tegenwoordig niks meer met de foto's die erin staan te maken hebben. Ik had bij deze titel de gedachte een leuk springpaard te zien...maar nee hoor.

Bovendien zijn jullie veel te groot voor dat beestje, je kunt net zo goed mee gaan lopen. Je zit word er op deze manier ook niks beter op dus ik hoop dat alle foto's op "before" slaan en dat we hierna een aantal leuke foto's met een grotere pony zien waar normaal mee gereden word. Maar dat zal wel niet....
Maar goed dat er een nieuwe verzorger komt, hopelijk eentje die een stuk kleiner is en wel fatsoenlijk kan omgaan met een pony.

Even als antwoord op jullie vraag: Ik vind er geen verbetering in zitten, de houding boven de sprong is 3x niks. Dus ik heb gestemd op anders: omgang met de pony mag wel anders worden.

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 12:29

amie mag ik jou dreigmail zien???
ben erg benieuwd...

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:10

Oke, dat je op een shetlander rijd terewijl je zo groot bent is nog te overzien, maar dat je zo intensief rijd is hooguit belachelijk. Een shetlander is een recreatie/knuffel pony voor kleine kinderen! Grote shetlanders worden soms in de wedstrijd gereden (door kleine kinderen !) Waarom doen jullie zo intensief, het beestje vastzetten met strotouwtjes ! Ik verzorg nu met een vriendin 2 shetlanders, hiervoor hebben heel veel kinderen ze verzorgd en mocht er niets meer gebueren van de dierenbeschreming, alleen maar omdat er 3 verschillende verzrogers waren die omstebeurt kwamen. Snappen jullie niet dat het fout is, want op de foto's zie ik duidelijk meer dan 3 verschillende meisjes. Tis allemaal niet rot bedoeld, maar het rotte van dit vind ik dat jullie het zelf niet inzien!

En dat over die dreigmails dat is echt sneu gewoon. Jullie zetten filmpjes/foto's hier neer en dit is een site voor commentaar en meningen. Dus die krijg je dan, als ze niet positief zijn dan is dat zo, maar als je pb gaat sturen over de pony van een ander OMDAT ze jou niet leuk vinden dat is toch belachelijk, dan kun je wel denken» maar zij dee het ook bij mij, ja via het forum(voor commentaar) PB' zijn Prive Berichten en in het topic waar die foto's van amie's tinker staan daar kun je gerust een negative opmerking plaatsen, ook al vind ik dat zwak als je dat doet nadat ze bij jou een negative opmerking zet. Maar via PB Verward