Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

super!!!

. Ook wil ik je feliciteren! En jij komt zeer binnenkort aan de 70% hoor, wat kleine foutjes verbeteren en dan moet de jury je wel een goed percentage geven!
.
mooi om nog eens terug te zien zeg! Gefeliciteerd met de procenten.... Jammer dat er maar 8 deelnemers waren, maar ik heb genoten van mijn taak om de protocollen op te halen en het hekje open en dicht te doen samen met Lanaatje
(en ik hoop dat we het een beetje goed gedaan hebben
)
(maar dat stond zo ongeveer bij elke deelnemer)
Vond je laatste overgang van galop naar draf niet zo heel mooi, verder inderdaad nog een aantal hapering wat je zelf aan aan gaf. Doe het je niet na! 

Menno schreef:
Ik heb de kür even offline moeten halen.
Sinds gisteren is deze video bijna 1200 keer gedownload en heeft het ruim 35 Gigabyte dataverkeer opgesnoept. Als dat zo doorgaat de komende dagen ga ik ver over de maximale bandbreedte heen en liggen al mijn sites plat
Ik moet even kijken of ik hier een andere oplossing voor kan vinden
Als jullie niet kunnen wachten, stuur dan even een pb-tje met je msn-adres, dan kan ik hem in ieder geval op die manier versturen
Ik had niet verwacht dat het zo'n vaart zou lopen met dit filmpje. We hebben wel eerder proeven en kuren online gezet (max 16 mb dacht ik) en die hielden het met gemak weken uit. Deze staat nu net een dag online en heeft 35 GB versnoept.
Ter vergelijking: Gemiddeld verbruikt de gehele site www.tyrza.com PER MAAND nog geen 1,5 GB