Winnetou @ Trainen voor de Bestgaande Belgische Rijpony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Winnetou @ Trainen voor de Bestgaande Belgische Rijpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 21:37

Rudy schreef:
Citaat:
Rudy jaloers ofzo?! Zo kom je wel over. Sjesus zeg... hoezow alles afzeiken! Stop ermee, en Yulan loop niet over die prijs op te scheppen

Ik zou niet weten op wat!!!

Citaat:
Maar dat zegt er niets af dat die pony dat wel waard 'zou kunnen' zijn.

Als je zelf zou gaan kijken, kun je zien dat die pony het dan wel waard zou zijn. Maar aan de hand van de getoonde foto's zou ik als 'koper' dan nohg nooit de moeite doen om ernaar te gaan kijken of die het nu wel/niet waard is.
Snap je nu waar ik geen wil??

RUDY

sorry maar hier wil ik toch even op ingaan. hoe de pony of paard ook wordt voorgesteld op foto wil nog niet zeggen dat jij hem ook zo zal kunnen rijden. een goede ruiter kan een pony mooi voorstellen terwijl er veel nog niet eens de helft eruit zullen krijgen. Ik ga iig nooit af op foto's als ik een paard moet beoordelen.
Ik vind eigelijk dat ze hem niet slecht rijdt, ik heb andere foto's gezien en die zagen er heel goed uit vind ik.

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 21:50

Nou zeg...ik zie echt helemaal niks all1 maar kruisjes..

Rudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 01:16

yulan schreef:
Stop met zagen, je vervuilt dit topic!

Dat doe je maar zelf!! Tong uitsteken

jess2130

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:30

@Rudy, het is makkelijk om mensen in het openbaar af te zeiken! Kon je dit niet via pb regelen? Je reacties komen gewoon jaloers over, het lijkt wel of je een gefrustreerde puber bent enne... jaloers op wat??? Die vraag is niet moeilijk, volgens je profiel heb je geen eigen paard en misschien heb je ook zo geen leuke pony om te rijden! ZO simpel was het antwoord toch!!

En in het algemeen, het lijkt me een leuke pony, geniet er maar van zolang je er nog mee kan rijden!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 17:48

Dank je wel...
Ik ben superblij met Winnetou, en ik rij hem zolang ik kan, want hij is niet van mij en zal dat wsl ook nooit worden. Ik heb ondertss ook al veel van hem geleerd, hoewel hij niet zo goed loopt als hij kan, is dit ook een ervaring meer voor mij.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 17:50

Ik kan ze niet zien...

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 18:49

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 19:40

Ah, top Lachen

Heb meteen even de overige reacties gelezen in dit topic, en god allemachtig, wat een vreselijk iemand ben jij, Rudy!! Lekker makkelijk he, iemand af zitten te zeiken via internet! Getderrie, eigenlijk zijn die berichten het niet eens waard om te lezen, jammer dat ik ze heb gelezen dus. Wie denk je wel niet wie je bent zeg!!
En nee, het is voor mij nog steeds niet duidelijk waar je nou heen wilt. Je zit hier ontzettend foto's af te kraken, terwijl ze er pas net op rijd! En zeg nou zelf, is dat niet een beetje heel erg zielig? De pony is de prijs niet waard zoals hij getoond word op de foto's? Gelukkig zeggen foto's vaak geen ene ruk!!!!

Goed, even als reactie op de foto's: Een onwijs leuke pony, het ziet er leuk uit. En het tweede setje foto's, je ziet ontzettend goed dat er verbetering in zit! Ga zo door zou ik zeggen, komt helemaal goed! OK dan!

*Sorry voor het taalgebruik

Rudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 21:41

jess2130 schreef:
@Rudy, het is makkelijk om mensen in het openbaar af te zeiken! Kon je dit niet via pb regelen? Je reacties komen gewoon jaloers over, het lijkt wel of je een gefrustreerde puber bent enne... jaloers op wat??? Die vraag is niet moeilijk, volgens je profiel heb je geen eigen paard en misschien heb je ook zo geen leuke pony om te rijden! ZO simpel was het antwoord toch!!

En in het algemeen, het lijkt me een leuke pony, geniet er maar van zolang je er nog mee kan rijden!

Voor een leuke pony ben ik te groot. Ik heb nu een leuk paard!! Dat stond al eerder aangegeven.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:54

De foto's in het topic doen het niet, maar ze zijn wel via de link te bekijken.

Vanaf nu graag alleen nog ontopic reacties.
Persoonlijk gedoe graag via PB (of helemaal niet Knipoog), maar in elk geval niet meer hier in dit topic.

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 07:22

We zijn gewaarschuwd.
Wat vinden jullie trouwens van de pony Haha! ??

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:10

Ik vind het een ontzettend leuke pony om te zien.
Wat jammer dat ik de tweede serie foto's weer niet kan zien... Of zijn die ook weer te bekijken via die ene link?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:13

Iris82 schreef:
Wat jammer dat ik de tweede serie foto's weer niet kan zien... Of zijn die ook weer te bekijken via die ene link?

Of de link kopieeren in je adresbalk Haha!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 10:09

Iris82 schreef:

Jup, op de laatste pagina Haha!

http://www.pbase.com/skitch/winnetou

honey007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 15:14

-
Laatst bijgewerkt door honey007 op 13-11-24 17:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 17:40

Idd, als ik lees in magazines over veulens die voor 200 000€ de deur uitgaan!!!!

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:13

Jeetje mineetje, wat heb jij een mooie pony onder je kont! Wat een beauty, en het ziet er ook heel vriendelijk uit. Je rijdt die pony met heel veel geduld als ik dat zo zie, en de ontspanning is er ook in hoge mate aanwezig.

Dat springen ziet er ook mooi uit, en zeker in je proef is de pony al veel nageeflijker, en ziet het er al veel beter uit als de eerste paar foto's. Leuk!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 19:11

Wauw wat een leuk ponytje! Ik denk dat die eerste foto's voor zijn? Op de wedstrijd loopt ie echt al stukke beter. Wat kan ie strekken zeg! In het begin werd hij wel beetje lang, maar op latere foto's hield je hem al beter bij elkaar. Wat een bofkont ben jij! Haha!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 20:44

siets schreef:
Jeetje mineetje, wat heb jij een mooie pony onder je kont! Wat een beauty, en het ziet er ook heel vriendelijk uit. Je rijdt die pony met heel veel geduld als ik dat zo zie, en de ontspanning is er ook in hoge mate aanwezig.

Dat springen ziet er ook mooi uit, en zeker in je proef is de pony al veel nageeflijker, en ziet het er al veel beter uit als de eerste paar foto's. Leuk!

Jach, ontspanning is altijd iets waarmee je je moet bezighouden, vooral bij het instappen. Als ze daar niet ontspannen, dan heb je het zitten.
Hij is idd nageeflijker op de wedstrijdfoto's, maar nog niet zoals ik wil, als ik soms van hem eis om na te geven, loopt ie soms weg van m'n bit. Soms, niet altijd Haha! .
En vriendelijk is ie wel, zolang je maar niet aan z'n oren probeert te komen, want hij is extreem kopschuw. Om er maar niet van te spreken hoe ik hem heb kunnen invlechten!

Zeebries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 20:53

liza van loon schreef:
Wauw wat een leuk ponytje! Ik denk dat die eerste foto's voor zijn? Op de wedstrijd loopt ie echt al stukke beter. Wat kan ie strekken zeg! In het begin werd hij wel beetje lang, maar op latere foto's hield je hem al beter bij elkaar. Wat een bofkont ben jij! Haha!

Hih, dank je.
Maar ik heb nog foto's van hem in een echte gestrekte draf. Deze foto's zijn in verglijking daarme echt niets. Maar voor die foto's heb ik echt wel alles uit hem gehaald, en dat is te zien. Ik probeer ze nu op internet te zetten, maar m'n server gaat zo traag! Huilen

Karamell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 05:00

Wat een prachtige pony zeg! Fantastisch dat je de kans krijgt die te rijden, zo'n ponies zijn gewelidig om van te leren.

Vind je in het begin al netjes rijden, maar je ziet wel dat jullie als 'combi' nog moesten wennen. Op de latere foto's zie ik allesinds al veel verbetering. Ik vind allesinds dat je hem zeker niet slecht voostelt, moest ik een geinteresseerde koper zijn (en moest het binnen het budget zijn) dan zou ik zeker komen kijken na zulke foto's.
Wat een plaatje zeg, en je ziet wel dat er veel in zit.

Geniet maar goed samen met de pony, en profiteer van de kans om zo veel mogelijk te leren.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 08:51

WOW!! dit noem k nu pas een echte mooie pony!!! Jij hebt zo'n geluk!!

K hoop dat je (ondanks dat hij verkocht word) nog heel lang met hem kan rijden en van hem kunt leren!!

Want op zo'n super pony leer je pas veel dingen! meer als op manegepony's (waar je ook dingen op leert, maar toch anders als op privepaarden Bloos ).

K hoop dat je nog veel wedstrijden rijdt met hem en veel wint!!!! Haha!

Liefs Marijke

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 09:26

Kruisjes (huilen) Haha!

Noblessejuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 09:35

Ik vind het echt wel een SUPERMOOIE pony Ja Knipoog *LOL*
Denk wel dat je redelijk hoog zult eindigen Knipoog
Effe iets anders, je hebt een MEGALEUK setje!!! Waar gekocht??? Haha! Bloos bp me eventueel...

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 09:37

Jammer... ik kan ze ook niet zien... Verdrietig
Het zullen wel geweldige foto's en een geweldige pony zijn als ik alles hier zo lees!! Lachen