Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lizzy2 schreef:en waar maak jij uit op dat hij de baas wil spelen? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.

Faniek schreef:Als hij zo vervelend is moet je het zelf op kunnen lossen zonder bit.
Ik ben van mening dat dit soort bitten absoluut niet in een gesloten terrein gebruikt hoeven te worden bij iemand die gewoon lollig doet met dat beestje.
De fout ligt dan nog altijd bij jou niet bij het paardje zelf. Als je hem eerst met een ander bit kon rijden moet je dat gewoon nu ook kunnen.
En vind het niet gek dat hij naar je dreigt
loveramona schreef:lizzy2 schreef:en waar maak jij uit op dat hij de baas wil spelen? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.
hij dreigt de hele tijd om je bang te krijgen (omdat dat bij andere gelukt was) en hij probeert je met rijden heel erg uit, of je wel durft
loveramona schreef:@ lizzy2
en waar maak jij uit op dat hij de baas wil spelen? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.
lizzy2 schreef:loveramona schreef:@ lizzy2
en waar maak jij uit op dat hij de baas wil spelen? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.
hij dreigt de hele tijd om je bang te krijgen (omdat dat bij andere gelukt was) en hij probeert je met rijden heel erg uit, of je wel durft
loveramona schreef:lizzy2 schreef:en waar maak jij uit op dat hij de baas wil spelen? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.
Citaat:
sorry maar het zijn foto's dat zegt echt niks over hoe ik met hem omga en kan je misschien pb'en want dit gaat niet echt meer over de springfoto's
miranda1983 schreef:en ja, hij geeft na + je kan hem beter houden want achterin het land gaat hij altijd rennen en bokken (omdat hij zo andere kinderen eraf krijgt en bang maakt zodat hij de baas kan zijn en dat test hij bij iris en mij en andere uit)
loveramona schreef:@ lovesaartje
ik heb respect voor mogli en hij denk ik ook voor mij, het is niet dat hij het bij mij probeert, maar bij de zoon van de eigenaar en mijn vriendinnen en die vinden het wel een klein beetje eng , ik vond het ook een hele tijd eng toen was ik ook een paar weken niet geweest, maar toen ik weer ging deed hij heel lief
LovesSaartje schreef:Citaat:
sorry maar het zijn foto's dat zegt echt niks over hoe ik met hem omga en kan je misschien pb'en want dit gaat niet echt meer over de springfoto's
nee, zijn zeker allemaal net op het verkeerde moment genomen he![]()
Haal die bord voor je kop weg aub! ieder topic van jouw dat je met je shet gaat springen heb je altijd heel veel commentaar van andere bokkers, doet dat je dan helemaal niks? Ga je dan gewoon weer verder, denkend dat er niemand wat van heeft gezegt? Alle bokkers die hier commentaar geven hebben heus niks tegen jouw, maar zij willen gewoon het beste voor die shet! Begrijp dat aub een keer!
Citaat:
please niet meer beginnen over dat bit want mogli is al 2/3 maanden hiermee bezig en ik gebruik het pas sinds 2/3 weken. en als hij iets rustiger wordt gaat het gelijk weer uit hoor, en zoiezo over 2 weekjes gaat hij eruit
please niet meer beginnen over dat bit want mogli is al 2/3 maanden hiermee bezig en ik gebruik het pas sinds 2/3 weken. en als hij iets rustiger wordt gaat het gelijk weer uit hoor, en zoiezo over 2 weekjes gaat hij eruit
Als je met dit bit blijft rijden, heb je kans dat Mogli als je weer met een trens bitje rijd er gewoon door heen loopt.
nee, zijn zeker allemaal net op het verkeerde moment genomen he![]()
Haal die bord voor je kop weg aub! ieder topic van jouw dat je met je shet gaat springen heb je altijd heel veel commentaar van andere bokkers, doet dat je dan helemaal niks? Ga je dan gewoon weer verder, denkend dat er niemand wat van heeft gezegt? Alle bokkers die hier commentaar geven hebben heus niks tegen jouw, maar zij willen gewoon het beste voor die shet! Begrijp dat aub een keer!

loveramona schreef:
hij doet al een paar maanden zo en toen reed ik met een normaal bit, maar nu rijd ik TIJDELIJK met dat andere bit en het gaat nu wat beter en over paar weken ga ik weer gewoon met normaal bit rijden (ik denk dat het ligt aan het weer (telkens veranderren) en tijd vvan het jaar (in de rui) en mannelijke dieren willen vaak dominant zijn (ff laten weten)

Als je met dit bit blijft rijden, heb je kans dat Mogli als je weer met een trens bitje rijd er gewoon door heen loopt.

loveramona schreef:@faniek
merries zhebben vaak een leuker humeur
maar hij zat tijdens longerren helemaal niet op dhet scherpste gaatje
aleen in het begin met rijden
LovesSaartje schreef:loveramona schreef:@faniek
Whaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaa
Laat me niet lachen zeg! merries een leuker humeur NOT!
Saar is vaak shagerijnig hoor![]()
![]()
zo bedoel ik het met die
LovesSaartje schreef:loveramona schreef:@faniek
Whaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaaaaaaaaaa
Laat me niet lachen zeg! merries een leuker humeur NOT!
Saar is vaak shagerijnig hoor![]()
![]()
zo bedoel ik het met die