Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
supertygetje schreef:Het is geen moeite om naar haar friesje te kijken, helemaal niet! Leuk zelfs, vind het ook leuke foto's hoor!
Het is alleen een beetje vreemd om er een aanlokkende titel boven te zetten en als je daar commentaar op krijgt nog boos te worden ook!
.Citaat:ik vind friesen top paarden zie die graag meer in de dressuurring want ze hebben wel degelijk aanleg
Citaat:tuurlijk kunnen ze ook dressuren, maar tsja dat zijn vaak uitzonderingen
Mexx schreef:Citaat:tuurlijk kunnen ze ook dressuren, maar tsja dat zijn vaak uitzonderingen
Totaal niet mee eens, er zijn genoeg Friezen die in de Z lopen. Je zou het alleen wat meer in verhouding moeten zien. Hoeveel % van alle KWPN'ers die wedstrijden lopen zitten in de Z en hoeveel % van alle Friezen die wedstrijden lopen zitten in de Z?
Je zal nog schrikken van het percentage. Tuurlijk zullen de KWPN'ers op dit moment qua percentage wel hoger staan, maar dat komt omdat de Friezen pas sinds kort echt hun opmars maken in de dressuursport. Wacht maar een paar jaartjes....![]()

kon demjury ook niet echt waarderen, oke hij begon nog maar net in eht Z1 en t zla inmiddels wel wat verfinder en beheerster zijn, maar ik vond het galop plaatje echt 10x nix

Citaat:ik heb in het Z1 tegen een fries gereden en tsja zn stap en draf zag er super uit, maar in de galop denderde en dreunde het publiek zowat mee kon demjury ook niet echt waarderen, oke hij begon nog maar net in eht Z1 en t zla inmiddels wel wat verfinder en beheerster zijn, maar ik vond het galop plaatje echt 10x nix