Rijfoto's Jitske

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jij de mooiste ras van deze 3

Poll eindigt op

1* Arabier
99 (53%)
2* Fries
63 (34%)
3* Tinker
23 (12%)

Totaal aantal stemmen: 185

supertygetje

Re: Rijfoto's Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 08:12

Het is geen moeite om naar haar friesje te kijken, helemaal niet! Leuk zelfs, vind het ook leuke foto's hoor!
Het is alleen een beetje vreemd om er een aanlokkende titel boven te zetten en als je daar commentaar op krijgt nog boos te worden ook!

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 12:34

supertygetje schreef:
Het is geen moeite om naar haar friesje te kijken, helemaal niet! Leuk zelfs, vind het ook leuke foto's hoor!
Het is alleen een beetje vreemd om er een aanlokkende titel boven te zetten en als je daar commentaar op krijgt nog boos te worden ook!

Ja, nou ze heeft wel gelijk anders kijkt er niemand naar hoor!

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 01:44

Jij vindt dat ze gelijk heeft om in feite te liegen? Dat vind ik dus niet.
Ze had ook haar titel wat aanlokkelijker kunnen maken.
"Jong Friesje @ work" oid. (Het was toch een jong friesje?) Maar dit is gewoon liegen. Sowieso, als er nou niemand naar die foto's wil kijken, misschien moet ze dan nadenken over hoe interessant die foto's voor anderen zijn! En als ze het deed om opbouwende kritiek te krijgen, dan had ze dit ook niet moeten doen, want zo krijgt ze alleen maar reacties over haar titel Tong uitsteken.

Volgens mij help je hier gewoon niemand mee.

esziiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 09:08

Nou, oke vergeet het dan en kijk naar de foto's niet naar de naam. Ze heeft hier echt wel van geleerd ze zal het huis niet weer zo doen !

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 09:27

ja, wel vervelend maargoed.

leuk friesje.

miranda1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 12:59

wat een gezeur over een titel. ik vind een grapje welkunnen. ik had ook wel andere foto´s verwacht. maar ik vind het echt een super mooi friesje.

wanneer komen er weer nieuwe foto´s?

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 03:41

Ik vind de titel op zich ook wel kunnen, maar ik kan me voorstellen dat mensen het irritant vinden en het is dan een beetje vreemd als je die mensen ook nog gaat vertellen dat ze zeuren. Dus: verstandiger om het niet te doen en houdt bokt ook wat overzichtelijker.

Maarrrrr... ik heb de foto's nu al 4x bekeken en ik vind het nog steeds een leuk friesje en ik vind ook dat je netjes rijdt!

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:32

whooooooooooo mensen !! Kom er toch weer achter dat ik weer op bokt ben.
Kijk smaken verschillen, ik vind friesen top paarden zie die graag meer in de dressuurring want ze hebben wel degelijk aanleg. Alleen omdat ze zo vaak worden afgepoeierd durfen veel op die hoge niveau niet met een fries aan te komen. Kunnen het heus wel.

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:54

Citaat:
ik vind friesen top paarden zie die graag meer in de dressuurring want ze hebben wel degelijk aanleg

Absoluut!!

De reden dat je minder Friezen op hoog niveau ziet, is simpelweg omdat er in verhouding veel minder Friezen in de wereld (Nederland) zijn dan KWPN'ers.

Citaat:
tuurlijk kunnen ze ook dressuren, maar tsja dat zijn vaak uitzonderingen

Totaal niet mee eens, er zijn genoeg Friezen die in de Z lopen. Je zou het alleen wat meer in verhouding moeten zien. Hoeveel % van alle KWPN'ers die wedstrijden lopen zitten in de Z en hoeveel % van alle Friezen die wedstrijden lopen zitten in de Z?

Je zal nog schrikken van het percentage. Tuurlijk zullen de KWPN'ers op dit moment qua percentage wel hoger staan, maar dat komt omdat de Friezen pas sinds kort echt hun opmars maken in de dressuursport. Wacht maar een paar jaartjes.... Knipoog

Ontopic: Leuke Fries hoor, maar dat ze 1.74 is geloof ik niks van, dat gebeurt niet zo vaak bij Friese merries Knipoog

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 11:02

@ Mexx, ben het echt hélemaal met je eens!!

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 11:37

Jeetje,

ik snap niet dat er mensen zijn die zich geroepen voelen om te reageren op dit bericht! Zelfs al vind je de titel misleidend en de foto`s niet leuk dan klik je het toch gewoon weer weg en dan laat je de mensen die het grapje en de foto`s wel leuk vonden gewoon reageren!
Ik vind de foto`s wel leuk hoor! En het paard is ontzettend braaf daar kun je lekker van genieten!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 12:12

Mexx schreef:
Citaat:
tuurlijk kunnen ze ook dressuren, maar tsja dat zijn vaak uitzonderingen

Totaal niet mee eens, er zijn genoeg Friezen die in de Z lopen. Je zou het alleen wat meer in verhouding moeten zien. Hoeveel % van alle KWPN'ers die wedstrijden lopen zitten in de Z en hoeveel % van alle Friezen die wedstrijden lopen zitten in de Z?

Je zal nog schrikken van het percentage. Tuurlijk zullen de KWPN'ers op dit moment qua percentage wel hoger staan, maar dat komt omdat de Friezen pas sinds kort echt hun opmars maken in de dressuursport. Wacht maar een paar jaartjes.... Knipoog

was geloof ik een quote van mij Knipoog

ik heb in het Z1 tegen een fries gereden en tsja zn stap en draf zag er super uit, maar in de galop denderde en dreunde het publiek zowat mee Bloos! kon demjury ook niet echt waarderen, oke hij begon nog maar net in eht Z1 en t zla inmiddels wel wat verfinder en beheerster zijn, maar ik vond het galop plaatje echt 10x nix

heb verder niets tegen friezen, de friesjes die mijn buitenrij maatjes zijn lopen ook leu in de B en L dressuur mee op wedstrijd, maar daarna houdt het wel zo'n beetje op

wat je wel ziet, en dat is dood en dodzonde, is dat ze steeds meer rijtypische friezne fokken, die idd meer aanleg voor dressuuur hebben, alleen heel de barokke uitstraling is dan weg, dan loopt er zo'n slank hoogbenig zwart paardje met erg veel haar in de ring, net een kwpn'er met een iets anders hals en veel haar, zonde van het ras vind ik dat!

geef mij maar het klassieke type fries, maar dan wel voor de kar Knipoog

Theake

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 12:31

Hoi!

Leuke foto's! je rijdt netjes Knipoog

Friezen niet goed voor dressuus? Kom nu... Peter Spahn rijdt toch ook met Adel GP? en dat is een Fries hoor.
je ziet ze wel minder dan de andere rassen, maar je ziet ook minder Friezen in een wei dan andere rassen. (dit om een vergelijking te geven)

Mexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 12:50

Citaat:
ik heb in het Z1 tegen een fries gereden en tsja zn stap en draf zag er super uit, maar in de galop denderde en dreunde het publiek zowat mee kon demjury ook niet echt waarderen, oke hij begon nog maar net in eht Z1 en t zla inmiddels wel wat verfinder en beheerster zijn, maar ik vond het galop plaatje echt 10x nix

Je kan je mening toch niet baseren op één Fries die je in het Z1 hebt zien rijden? Ooit een proef van Adel gezien, die hierboven al genoemd werd? Hij loopt niet voor niets mee in de GP. Ik ken zelf meerdere Friezen die Z zijn en ik vind het plaatje juist geweldig!! Dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak, maar omdat jij Friezen in de dressuurring niet mooi vindt, wil nog niet zeggen dat ze het niet kunnen!! Kom maar eens lang op een Friezenwedstrijd, je zal je ogen uit je hoofd zien als je alleen maar Friezen in de B en L kent... Knipoog