Precies het goede moment.. 
Zo zie je maar, zelfs de beste ruiter raakt d'r paard wel is kwijt, en zelfs die gaat trekken uit een schrikreactie..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Precies het goede moment.. 

Cowgirl schreef:Er wordt een hoop gein om gemaakt en dat mag best vind ik.
Alleen zodra een bokker zo'n foto plaatst krijgt ie van alle kanten kritiek en dat ie het zus en zo moet doen.
Ik heb thuis een boekje over Milton en daar staat ook zo'n soort foto in.
Paard komt daar met 4 benen ruim van de grond
Ze zou bijvoorbeeld niet mogen trekken, als het paard er vandoor vliegt. Maar ik denk dat iedereen z'n eerste reactie is, als je paard er vandoor gaat. Ik doe dat ook, als eerste reactie, daarna probeer ik het paard te stoppen door er aan te gaan rijden en ophoudingen te geven. Maar dit is dus een goed teken, dat zelfs de beste ruiter dit kan overkomen. frieske schreef:die foto is niet nep!!
ik vraag me wel af waar die gemaakt is ja!!
ik heb anky al een aantal keren de klater op zien gaan met salinero..dus zo lief is ie nu ookweer niet!!
Jettie schreef:Leuke foto hoor! Maar ik denk niet dat dit met Anky's rijkunst te maken heeft, 99% van de ruiters zou zo reageren als zijn / haar paard op hol sloeg.
napie schreef:HOERA,
Salinero is ook maar gewoon een paard
(zonder knopjes)
En natuurlijk kan ook Anky dat gebeuren, dat is toch niet zo raar?
Ze kijkt trouwens wel grappig ,haha
Tyrza schreef:Dat is gewoon een foto van Athene, waarbij ze net klaar is uit haar proef en applaus krijgt van het publiek.
Logisch dat Salinero dan even wegspringt. En logisch dat Anky dan even een fractie zo zit...
Waar GAAT het hier om zeg.....