Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kelly1503 schreef:
Broere Jazz is bruin hoor, zeker weten! Maar dat is Broere Jazz niet, Broere Jazz heeft een bruin hoofdstel en niet zwart met wit onderlegd
Jeroentje schreef:Supermooie fotos all1 jammer dat ik geen reactie krijg op mn vraag(pag. 1!)
Josfoto schreef::D Weer mooie prachtfoto's Antoinette;![]()
Nu weet ik waarom Canon L-lenzen heeft.....Leenlens
renes schreef:Die vos waar iedereen eerst van dacht dat dat Jazz was, is Joyce Lenaerts met Newman! Denken meer mensen dat dat een Jazz is, maar totaal niet! Is nl. een Variant.. Marcel (haar vriend) rijdt in het ZZ-licht met WEL een Jazz afstamming, Niniek STV. Lijken heel erg op elkaar!
Cayenne schreef:Wie is dat paard waar Marlies op zit?leuk dier
Jeroentje schreef:heb je Ielke382 met Esther Liano ook gezien? Heb je daar ook fotos van??? Die zou ik ZOOOOOOOO graag willen hebben!
Sjoert schreef:Wow, dat zijn pas mooie foto's!
Ik wou dat ik zo'n camera kon betalen
Keesje schreef:prachtige foto's !!
offtopic; mag ik weten welke camera jij hebt
lowara schreef:wow! jij kunt echt supermooi foto's maken zeg! ze zouden zo in een paardenblad kunnen komen
ik vond dit paardje trouwens net een pony
Melissamanda schreef:Hele mooie foto's, en wat staat die cap bij Marlies toch leuk..
Magique schreef:Waarschijnlijk zijn ze aan het experimenten geweest bij PB om van dat knarsen af te komen