Ik zou ook graag nog (meer) foto's willen zien, vooral op wedstrijd. Leuke combi, jammer dat hij weg moet. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik zou ook graag nog (meer) foto's willen zien, vooral op wedstrijd. Leuke combi, jammer dat hij weg moet. peanutbutter schreef:De pony loopt totaal niet aangesloten van achteruit. Dat zie je vooral in de galop. Hij loopt gewoon uitelkaar.
En 6 jaar vindt ik lang om ZII te worden. Dan doe je bijna een jaar over iedere klasse....

ushi schreef:Haal dan die slof eraf als je niet weet waarom hij dr aanhangt...
Maar oke... Vind het er niet zo uit zien als een Z2 pony als ik eerlijk ben

peanutbutter schreef:De pony loopt totaal niet aangesloten van achteruit. Dat zie je vooral in de galop. Hij loopt gewoon uitelkaar.
En 6 jaar vindt ik lang om ZII te worden. Dan doe je bijna een jaar over iedere klasse....
milo schreef:nou, laat een paar wedstrijd foto;s zien!!! zijn we van alle onzin af hier.
)
, dus we hebben het zelf allemaal een beetje moeten uitvogelen. Ik wil best toegeven dat ik niet de beste Z2-ruiter ben, maar ik ben een suptopper; een van de winstpuntjes sprokkelen en niet van de prijzen binnenslepen. Ach, ambitie om in de paardensport verder te gaan heb ik toch niet. We hebben in ieder geval heeel veeeel lol met elkaar gehad in de afgelopen jaren.
(de 1e proef hebben we het maar even niet over.......
) We hebben nog wel wat foto's gemaakt, maar mijn ouders zijn nu op vakantie met het toestel, dus ik kan ze even niet op bokt zetten, maar dat beloof ik jullie nog!!

krientje schreef:Ik heb er inderdaad 6 jaar over gedaan. Mijn Frederikje is nou eenmaal geen Power and Paint en ik ben geen Anky en mijn vader is geen miljonair, dus we hebben het zelf allemaal een beetje moeten uitvogelen. Ik wil best toegeven dat ik niet de beste Z2-ruiter ben, maar ik ben een suptopper; een van de winstpuntjes sprokkelen en niet van de prijzen binnenslepen.

Dat is tegenwoordig 'in' lijkt het wel. Opscheppen hoe lang je over een klasse hebt gedaan en dan het liefst zo snel mogelijk.....
..pindakaas schreef:Wel wat vreemd dat je er 6 jaar over hebt gedaan, maar nog steeds de basis niet voor elkaar hebt (anders zou je geen slof nodig hebben om hem erdoor te rijden toch ..) Vraag me toch af waar je dan zo lang op hebt getraind ...
Voor de rest ben ik het met peanutbutter eens: in galop loopt hij best wel uit elkaar. Niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar het is wel zo ...
.. Maar dit is idd een beetje achterhaald