Van zwart en fijn naar rood en klein (kijk maar!)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: Van zwart en fijn naar rood en klein (kijk maar!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 08:39

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 09:17

[
milo schreef:
eeen shetlander kan max. 80 kilo dragen, zelfs ik weet dat, met mijn geen-shet-ervaring.

Citaat:
En jij denk dat zij over de 80 kilo heen komt, djees dan vraag ik me af wat ik weeg Verdrietig

ja, dat bedoelde ik ook. dat meisje komt er lang niet overheen, die beestjes zijn beresterk.

nou ga ik het niet hebben over of het er lekker uitziet, maar shetlanders zijn kleine beren Lachen

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 09:35

wat een cool beestje!!
is toch lachen man, af en toe nog es op je shetje stappen! haha ik heb ook altijd lol op een shet!
die een keer in het jaar dat je dr es op zit.

ik moet altijd zo lachen dat ik er bekant meteen naast lig, maar we hebben nooit een zadel op dat beessje dan, ik bracht hem weleens naar het land terug als de meiden hadden gereden (7 jr), was een stukkie lopen en hop ik erop. pony is 1.10 dus meelopen kon niet.
halstertje om, drafje, galopje, rengalopje aaaaaaaaaaaaah zo terug naar het land
lachen man....

maargoed, veel succes in het zz licht!! ik ga maar es meedoen aan de shetlandponyrace ofzo...

umpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 09:39

BailyKarlos schreef:
Milkaatjuh: Bedankt voor de positieve kritiek!!! Jij bent echt het zonnetje in huis geloof ik, he?
Les1: Leer lezen
Les2: reageer dan
Les3: Leer een grapje te vatten

sorry hoor maar als jij niet tegen kritiek kan dan moet je dit soort dingen ook niet plaatsten. Jew eet dan dat er leuke reacties kunnen komen maar ook dat er van alle kanten kritiek kan komen!!! HELAAAAAASSSS tis iets waar je tegen moet kunnen en volgens mij past dat niet bij jou. Dus plaatst de volgende keer dan niets!! Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:17

wat gaan mensen maar steeds door over dat ZZ-licht dat was maar een grapje Verward

ir1ntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:28

als die shet het niet leuk vind kan het toch makkelijk!
het gaat toch om het gewicht.....!!!! dan is het met jou geen probleem je bent helemaal niet te zwaar voor dit paardje!!!

en ja het ziet er misschien niet zo heel leuk uit maar wat maakt het uit als jij en je shet maar lol hebben en zo te zien hebben jullie dat OK dan!

ir1ntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:29

ik bedoel als die shet het leuk vind SORRY

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 10:53

hmz... nou... dan kan ik waarschijnlijk maar helemaal geen foto's plaatsen (niet dat ik dat uberhaupt van plan was, maja, je hebt verzorgsters met een fotocamera he, en dan kom je er niet onderuit...)
Ik ben eigenaar van 2 shetters, 1.03, luxe type, en 1.06, boers type. met die luxe rij ik af en toe, maar ik vind m nog wat jong om echt aan het werk te gaan, maar met die boerse dresuur ik, spring ik, en cross ik. Ik ben 1.68m, weeg tussen de 55 en 60 kilo (ja, ik varieer noggal op mn maandelijkse periode :S) en als de pony er moeite mee zou hebben had ik er allang afgelegen.
Conclusie: ze is niet te zwaar, ze kan er best op rijden, ze moet alleen met dr t*ngels van het bit afblijven...daar sluit ik me wel bij aan. Je zit veel te veel in zn mond te hangen.
Oww ennuh.. vertel ff waar je je volgende wedstrijd start, dan rij ik tegen je! Knipoog twee dierenbeulen op wedstrijd als je het aan sommige andere bokkers zou vragen :S

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 11:03

Umpie: Ik vind het knap dat je me niet eens kent en dan toch kan weten of iets wel of niet bij me past OK dan!

En tegen kritiek kan ik best, maar ik heb het recht om me te verdedigen als dat nodig is.
Als je voor dierenbeul uitgemaakt word enzo. Wat dat ben ik niet.
Als ik een dierenbeul ben, wat is dan zo iemand die rotjes in kikkers doet en die paarden met een mes bewerkt??? Ik wil daar niet mee vergeleken worden als je het niet erg vind.

En dan is er nog een slag met volk hier die alleen, maar mee praten met de rest. Die zelf niets kunnen bedenken en daarom maar met de rest meelopen. Nou daar heb ik persoonlijk gewoon een hekel aan, mischien omdat ik geen meelopertje ben.
Ik heb nog nooit zoveel reacties op een topic gehad dat wil toch wat zeggen.
Dat mensen je hier liever afzeiken dan dat ze iets positiefs zeggen.
Das gewoon gemeen, of niet?

Tja wie het mijn topic niet leuk vind moet het zelf weten, wie dat wel vind ook.
Maar die pony komt als ik heb roep, als ie in de wei staat, in een drafje op me af gerent. Dus hij zal me niet haten.
En als ie weer eens ontsnapt en ik ga op me knieen zitten en ik roep m. Dan komt ie gewoon weer terug gelopen.
Voor mij is dat bewijs genoeg dat we het samen heel goed kunnen vinden. T'is echt me knuffelpony!!!!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:25

BailyKarlos schreef:
T maakt me echt niet uit wat jullie zeggen ik rij er toch nooit meer op. Dit was eenamelig en nu verleden tijd dus jullie kunnen er toch niets aan veranderen.

En dat sommige een geintje niet snappen die ik flink aangedikt heb met een knipoog erbij, ja ik kan er niks aan doen dat jullie een beetje dom zijn en m niet vatten. Ooit een shet gezien die ZZ-licht rijd???
I dont think so!!!

.

Oh dus wij zijn dom? Dacht het niet meisje. Je had net zo goed een pennymeisje kunnen zijn. Die zeggen dat ook.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:27

kadans16 schreef:
Milkaatjuh schreef:
Sjuus sommige mensen... Er zijn maar wat veel mensen die het WEL zouden menen. Met je weinig hersencellen.

Euhhh ja hoor, dus jij hebt ooit weleens een shet ZZ-licht zien lopen Verward
Weltrusten ,en keep on dreaming zou ik zeggen Slapen

Pennymeisjes. Lachen (die zeggen ook dat ze ZZ-licht rijden, daarmee doel ik nu niet op TS maar dat had ze net zo goed kunnen zijn. Ik dacht eerst dat ze een pennymeisje was totdat ik hoorde dat het een grapje was)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:34

Milkaatjuh schreef:
Pennymeisjes. Lachen (die zeggen ook dat ze ZZ-licht rijden, daarmee doel ik nu niet op TS maar dat had ze net zo goed kunnen zijn. Ik dacht eerst dat ze een pennymeisje was totdat ik hoorde dat het een grapje was)

Dus wat hebben wij geleerd.... volgende keer iets minder fel reageren Knipoog

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 12:35

Daar had ik mijn exuces al voor aangeboden Knipoog

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 13:10

Milkaatjuh:
Lukt het met het vuurtje op te stoken???

Nou het is je vergeven, je bent waarschijnlijk nog al jong.
Dan reageer je zo. En dan snpa je dingen nog niet.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:22

Ik ben geloof ik een beetje blond...ik zie hier massa foto's waarbij eimand even net iets te hard in de mond zit, om welke reden dan ook, en nou it er een meisje die ietsjes Haha! te lang is op en shet en wordt het opeens beschouwd als dierenmishadeling.

Te hard in de mond zitten is nooit goed, maar he het gebeurt weleens, ook bij shetties, en ook shetties, al zijn ze nog zo lief, klein en knuffelbaar kwa uiterlijk vallen daar niet van dood Haha!

En dan maar weer afgezaagd verder:
Probeer zijn achterhand er wat meer onder te rijden Tong uitsteken
Leuk beest, idd jammer dat het gen hengst meer is.

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:34

HAHAHHAH
gave fotoos man!!! Haha!
Super leuk beestje!!
Ik vind je humor tof Vork Vork

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:35

BailyKarlos schreef:
Milkaatjuh:
Lukt het met het vuurtje op te stoken???

Nou het is je vergeven, je bent waarschijnlijk nog al jong.
Dan reageer je zo. En dan snpa je dingen nog niet.

WTF?!?!?! Ik stook het vuur helemaal niet op. En wat je allemaal loopt te l*llen nou slaat nergens op. Je bent zelf zeker nog jong Clown

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 13:40

Sily: Heel erg bedankt!!! vvor je reactie.

Tja bij sommige mensen is het meer een kwestie van uitdagen denk ik.
Hoe lang het duurt voor iemand het echt niet meer leuk vind en boos en gekwetst is. (ik de grootste dierenmishandelaar die er is, heeft ook gevoel)

Ben blij dat ik niet zo ben.

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 13:45

Milkaatjuh: Waar ben je dan mee bezig???
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken??? (er zit niets goed bedoelds achter, althans die indruk wek je niet) Maar wat wil je dan wel.

Op sommige kinderachtige manieren en pogingen van je wek je wel degelijk die indruk dat je jong bent.

Ik ben zeker niet jong.

En wat ik volgens jou zeggen l*l das de waarheid en mijn mening en dat slaat zeker ergens op namelijk op die pony en mij en daar gaat t om. Niet om jou.

En als je verders nog iets hebt of kwijt moet PB je me maar.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:50

BailyKarlos schreef:
Milkaatjuh: Waar ben je dan mee bezig???
Wat probeer je nou eigenlijk te bereiken??? (er zit niets goed bedoelds achter, althans die indruk wek je niet) Maar wat wil je dan wel.

Op sommige kinderachtige manieren en pogingen van je wek je wel degelijk die indruk dat je jong bent.

Ik ben zeker niet jong.

En wat ik volgens jou zeggen l*l das de waarheid en mijn mening en dat slaat zeker ergens op namelijk op die pony en mij en daar gaat t om. Niet om jou.

En als je verders nog iets hebt of kwijt moet PB je me maar.

Stuurd een pb
ik had verdorie mijn excuses al aangeboden en krijg dan nog gezeik over me heen dat ik dom ben en dergelijke! Daaarom blijf ik reageren! En ik wil helemaal geen indruk wekken ik zei alleen wat ik dacht en heb daar later mijn excuses voor aangeboden en als dat niet geaccepteerd word (aangezien ik nog allemaal gezeik krijg) dan trek ik die excuses wel in verdorie!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:12

Ik vind jullie een super gaaf stelletje :d echt zkeer ween jullie passen mooi bij elkaar! Knipoog

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:13

Het is per PB opgelost dus we kunnen weer lekker ontopic gaan Haha!

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:16

umpie schreef:
BailyKarlos schreef:
Milkaatjuh: Bedankt voor de positieve kritiek!!! Jij bent echt het zonnetje in huis geloof ik, he?
Les1: Leer lezen
Les2: reageer dan
Les3: Leer een grapje te vatten

sorry hoor maar als jij niet tegen kritiek kan dan moet je dit soort dingen ook niet plaatsten. Jew eet dan dat er leuke reacties kunnen komen maar ook dat er van alle kanten kritiek kan komen!!! HELAAAAAASSSS tis iets waar je tegen moet kunnen en volgens mij past dat niet bij jou. Dus plaatst de volgende keer dan niets!! Knipoog

Kritiek is idd helemaal niet erg, je kan er alleen maar van leren, maar je kan het ook op een wat vriendelijkere manier zeggen.. Knipoog

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 14:18

Gelukkig, want het ging natuurlijk nergens meer over Haha!

Ziet er geinig uit hoor maar ik vindt je op Karlos mooier staan Knipoog

Yellowfreaky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 15:17

Milkaatjuh schreef:
BailyKarlos schreef:
T maakt me echt niet uit wat jullie zeggen ik rij er toch nooit meer op. Dit was eenamelig en nu verleden tijd dus jullie kunnen er toch niets aan veranderen.

En dat sommige een geintje niet snappen die ik flink aangedikt heb met een knipoog erbij, ja ik kan er niks aan doen dat jullie een beetje dom zijn en m niet vatten. Ooit een shet gezien die ZZ-licht rijd???
I dont think so!!!

.

Oh dus wij zijn dom? Dacht het niet meisje. Je had net zo goed een pennymeisje kunnen zijn. Die zeggen dat ook.

Zelfs pennymeisjes weten dat shetlanders niet hoger dan Z2 kunnen Knipoog

Ik zeg het nog een keer: Leuk paardje heb je!