heidehofs schreef:
een grapje kan soms hèèl anders worden opgevat!
als je het verkeerd op wil vatten kan je alles verkeerd opvatten. Het lijkt me duidelijk dat milo op de bovenstaande quote reageert
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
heidehofs schreef:
een grapje kan soms hèèl anders worden opgevat!
ladyenpippi schreef:hey caro wat waren je punten in Ommen eigenlijk?? Ging niet zo heel goed volgens mij! Maar ja volgende keer beter er waren trouwens ook nog foto's van jou gemaakt die staan op www.xandro.nl
Citaat:haha..t ging inderdaad niet zo goed bij mij! ze bokte steeds. maar dit was het eerste buiten concour..en dan is het geen wonder! als je mij op het inrijterrein zag!vreselijk..van links naar rechts....jouw pony is altijd zo relaxt..en dat krijg ik maar niet voor elkaar!
de gouden tip?
ladyenpippi schreef:ladyenpippi schreef:hey caro wat waren je punten in Ommen eigenlijk?? Ging niet zo heel goed volgens mij! Maar ja volgende keer beter er waren trouwens ook nog foto's van jou gemaakt die staan op www.xandro.nlCitaat:haha..t ging inderdaad niet zo goed bij mij! ze bokte steeds. maar dit was het eerste buiten concour..en dan is het geen wonder! als je mij op het inrijterrein zag!vreselijk..van links naar rechts....jouw pony is altijd zo relaxt..en dat krijg ik maar niet voor elkaar!
de gouden tip?

heidehofs schreef:ik zou zeggen...kom maar op!
), maar ik vind dat je een onwijs mooie pony hebt