beautylover schreef:als je er nou mere foto's opzet zien ze het beter gekkie
de rest stond hier dacht ik
ben benieuwd wat ze nu zeggen of ie uit elkaar loopt of weet ik het
De foto's doen het niet
sorry Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
beautylover schreef:als je er nou mere foto's opzet zien ze het beter gekkie
de rest stond hier dacht ik
ben benieuwd wat ze nu zeggen of ie uit elkaar loopt of weet ik het
sorry
doom schreef:xx_Irisje schreef:ziet dr netjes uit,
probeer iets minder je hak naar binnen te draaien.
waarom rijd je m met slof ?
ik rijd af en toe met slof gewoon om hem als het nodig is even bij te trekken knpt hij namelijk erg van op!
en toevallig was dat zo'n dag want wilde mooie foto's hebben haha
dat zo wel heel zielig zijn al doe je dat bij je paard!
Miss_Blimm schreef:Kan de foto's niet zien maar nogal banketstaaf idd dat iemand anders er zomaar foto's opzet!

griebels schreef:Ik ben het met de meeste mensen eens over het slofgebruik. Maar goed, dat moet je zelf weten!
Balaton zit in heel veel arabieren! Ook in die van mij.
Welke afstamming heeft je paardje precies?
De vader, de moeder en de vader van de moeder?
MeiaLuna schreef:Als je paardje begint te klieren tijdens het doorzitten,wil dit zeggen dat je oftewel ongelooflijk zit te stuiteren,oftewel dat je paardje pijn in zijn rug heeft tijdens het doorzitten...met een slof los je dit dan niet op...hiermee maak je het alleen maar erger.
VSTlottaah schreef:mooi beestje!!! de pony van mijn vriendin is ook bijna volbloed arabje, en die heeft net zo'n hoofd, alleen is dat een schimmel... maar waarom rij je hem/haar eigenlijk met slof??het ziet er niet uit of het nodig is, dus ik vroeg het me even af...niet banketstaaf hoor!!!
En als je geen commentaar wil moet je geen foto's op bokt zetten lijkt mij
!doom schreef:hem af en toe even bij te TREKKEN?? geloof niet dat de slof daar voor is, maaaaaaar een heeel erg mooie pony!
dat zo wel heel zielig zijn al doe je dat bij je paard!
zag er goed uit hoor, die foto's zonder slof. Mijn paard krijg ik niet eens rond, ze daalt niet eens als ik geen hulpteugel omdoe : ( maja, leuk beest, egt waar