bonte hengsten aan werk :P

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Selena87

Re: bonte hengsten aan werk :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 12:53

sluit me bij Vogeltje aan

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:21

siets schreef:
enne, Speedy-geval: Heb je op dezelfde school als miriam gezeten? Wel knap dat jullie hetzelfde taalgebruik hebben!

Ja gek he? Schaduwtje???

noukske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:23

Hmm typisch bokt dit Gestoord
2 mensen zijn het niet met elkaar eens en meteen springt half bokt er weer op om zich aan te sluiten bij 1 van de twee..

Je kan hier nog een jaar mee doorgaan maar je komt er toch niet uit.
Niet leuk voor de paarden maar ik ben er zeker van dat hier op bokt genoeg mensen zitten die in jullie ogen de paarden niet goed behandelen.

@ silvia: natuurlijk kan je een reactie geven, maar volgende keer misschien beetje minder bot. Met opbouwende kritiek geven bereik je meer...lijkt mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:46

Je ziet er sowiezo niet zo ehhhh snugger uit.

MeiaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:51

zozo,ik vind het best gezellig hier:D
Nou,het lijkt mij inderdaad ook niet verstandig om een jong paardje met slecht passend tuig te laten werken,maar ja,verder heb ik ook geen verstand van mennen,dus ik kan niet zien of iets(tuig of kar) al dan niet echt goed zit.

lovelyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 13:58

dood eng en het paardje vind er geloof ik helemaal niks aan!ik vind het eigenlijk wel een beetje zielig Huilen Huilen Huilen Huilen

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:09

miriam is een volwassen iemand!

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:17

akerna schreef:
miriam is een volwassen iemand!

Wil dat zeggen dat ze het beter weet? Nee hoor, sommige kinderen van 11 hebben nog meer gevoel in hun pink dan een volwassen persoon in hun hele lichaam. Hierbij doel ik natuurlijk niet op de TS hoor, daar kan ik natuurlijk niet over oordelen. Maar dit vind ik een vage opmerking... ik oordeel alleen op wat ik zie, de rest weet ik inderdaad niet nee...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:22

Ik vind het een heel vervelend beeld geven. De kar is helemaal niet uitgelijnd en de pony ziet er verre van tevreden uit. Zie die onderhals.
Hij moet alles uit de kast halen om hier nog een beetje fatsoenlijk bij te blijven lopen. Ach gut

Karnaval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:34

dit is gewoon zielig! mirjan je lijkt een kind van 11! je taalgebruik en wat je met je paarden doet! een kind van 11 die alleen nog maar bij een manege heefd gereden , Nagelbijten / Gniffelen

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:49

Ik zie een heel leuk bont paardje die niet goed is ingespannen met een totaal verkeerde kar.
Jammer en niet nodig. Laat je eigen kar maken en begin er dan weer aan.Enne tuig op maat maken .............................

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 15:53

Ik vind het ook niet een goed beeld geven van mennen. De meeste dingen zijn natuurlijk al gezegd maar ik wil ook even graag mijn MENING kwijt. Ten eerste draagt de pony het karretje over zijn hele rug...wat niet bevordelijk is zeker niet voor een pony van wat was hij 4 jaartjes oud? Hij is nog erg jong, onstabiel, en zeker niet in staat deze kar te trekken in de modder met slecht passend tuig en over de kar al helemaal niet te beginnen.
Zelfs al zou je zo gemend met hem hebben met een goede kar maar wel in de modder, is het nog redelijk zwaar voor zo'n jong paardje, met veel gewicht van de kar e.d achter zich.
Hij draagt al het gewicht nu over zijn rug en als je goed naar het kruis kijkt zie je dat deze helemaal gespannen staat. Je zei dat het zijn tweede keer was? hmm..dan is het ook niet goed, maar al zou hij dit al jaren doen is het niet goed voor hem, gewoon omdat alles helemaal verkeerd zit en niet goed past.
Dit is mijn MENING, ik val je hier niet mee aan. Wel kun je het zien als een TIP als ik zeg dat je dit beter niet meer kan doen, het is voor je pony-tje niet fijn en hij is er denk ik ook blij mee als hij dit niet meer hoeft mee te maken.

Verder vind ik het een heel leuk paardje !!! ik denk dat als hij op de goede manier uitgroeit een erg leuk ding wordt !!!

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 17:32

waar het op slaat wat ik vroeg???
nou dat was omdat als ik te horen zou krijgen dat je er op zou gaan rijden meteen de dieren bescherming zou bellen echt waar want dat zou niet kunnen!
ik heb er niks op tegen dat je niet dun ben maar dat kan echt niet
ENNUH silvia ik geef je echt helemaal gelijk je mag je mening geven en jou mening is in dit geval ook mijn mening Tong uitsteken

gr daphne

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 17:46

dafjuh_15 schreef:
waar het op slaat wat ik vroeg???
nou dat was omdat als ik te horen zou krijgen dat je er op zou gaan rijden meteen de dieren bescherming zou bellen echt waar want dat zou niet kunnen!
ik heb er niks op tegen dat je niet dun ben maar dat kan echt niet
ENNUH silvia ik geef je echt helemaal gelijk je mag je mening geven en jou mening is in dit geval ook mijn mening Tong uitsteken

gr daphne

en de mijne Schijnheilig

Meligemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 18:07

Hallo,

Ik heb net dit hele topic door zitten te lezen, hoop gedoe.
Wat al gezegd is, dat karretje dat kan je beter wegbrengen want dat is volgens mij ook erg gammel, levensgevaarlijk!!!!!Je zegt dat dit paard pas voor de 2e keer voor de wagen staat, mij lijkt het niet onverstandig om dan een cap op je hoofd te zetten.
Het dier lijkt in elk geval nog heel erg jong, en het loopt heel erg gespannen omdat de kar er niet goed achter ligt, hij kanteld naar voren, dat is nou niet echt bevordelijk voor zijn rug!
Volgens mij heb je dalijk als je zo door gaat een paard wat allemaal gewrichtsproblemen gaat krijgen!
Zijn mond staat op een aantal foto's ook open, dat betekend dat je het niet voorzichtig aanpakt maar al lekker in die mond zit (te rukken????

dus tip: als je dan zo graag je paardje voor de wagen wil hebben, zorg in ieder geval dat er iemand bij is die er verstand van heeft (om te kijken of alles goed zit), en ook is het handiger om te wachten tot het mooier weer is , zodat je op een droog weiland kan rijden, dit ziet er glibberig uit! En ik zou wachten tot je een fatsoenlijk karretje hebt, waarmee je VEILIG aan de slag kan en het dier NIET hindert!
Nou ik hoop dat je in elk geval zo niet verder gaat, want geloof het nou maar, je krijgt vroeg of laat echt problemen hiervan!!!!

Groetjes,

Maaike

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 18:54

Inmiddels doen de foto's het niet meer en echt leuk was het topic ook al niet geworden, dus nu toch tijd voor een slotje.
Jammer miriamrocky, volgende keer pas foto's plaatsen als je eigen kar klaar is en het tuig goed zit!