Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
siets schreef:Ik vroeg me af hoe je aan die punten was gekomen, maarja, laat ik dat maar niet meer doen, daar krijg ik narigheid van...
En op die foto's is je beenligging ook niet bepaald stabiel, of zie ik dat ook weer verkeerd, of hoort dat erbij in het Z?
Maarja, ik weet op voorhand al dat ik toch wel fout zal hebben, so I'll shut my mouth....
chalotje schreef:siets schreef:Ik vroeg me af hoe je aan die punten was gekomen, maarja, laat ik dat maar niet meer doen, daar krijg ik narigheid van...
En op die foto's is je beenligging ook niet bepaald stabiel, of zie ik dat ook weer verkeerd, of hoort dat erbij in het Z?
Maarja, ik weet op voorhand al dat ik toch wel fout zal hebben, so I'll shut my mouth....
Zij we nu niet een béétje kinderachtig?

INkie schreef:Ik vind t mooi!
MyLove schreef:Gefeliciteerd met je goeie punten.
Over op de achterhand kan ik van deze foto's niet goed zien, maar ik heb je vorige foto's gezien, en daar zag ik het wel op.
Maarja, niet iedereen rijdt perfect en zelfs de besten moeten nog bijleren dus Veel Succes Verder
Sjonniej schreef:INkie schreef:Ik vind t mooi!
Heb je wel een jurycursus gedaan? Anders mag je dat ook niet zeggen.

ziet er goed uit hoor! ging hopelijk goed he! El_vis schreef:yeeeeeeeeeeey onze gekke pony pester!!!ziet er goed uit hoor! ging hopelijk goed he!